Ik heb in mijn stopwerk geen menstratie gehad. Kan dit kwaad? Ik heb wel flinke buikpijn gehad afgelopen zondag wat leek op innestelingspijn ( 3 zwangerschappen heb ik deze pijn gehad rond innesteling en een keer zonder zwangerschap. Hevige soort spierpijn in de baarmoeder die heel de dag aanhoudt) geen menstratiekrampen ofzo. Nu moet ik vandaag weer met de pil beginnen en heb voor de zekerheid een test gedaan die gelukkig negatief is. Kan ik er nu vanuit gaan dat ik niet zwanger ben en gewoon met een nieuwe strip beginnen. Huisarts is afwezig en om hiervoor de noodarts of invalster te bellen gaat me wat ver. Zie al heel de week sterretjes en ben dood moe. Heb trouwens veel stress ivm regelen van ons trouwen 28 juni, verhaardag van mijn zoon aankomende zaterdag en operatie in juli. Agenda staat vol en kan dat slecht hebben met mijn herniapijn. Kan je menstratie uitblijven door stress? Bedankt
Heb het ook 1 x gehad. Was niet zwanger want testte negatief maar toch geen menstruatie. Ik heb gewoon de stopweek voltooid en vervolgens begonnen aan de nieuwe strip. Kan idd uitblijven van de stress is mijn ervaring inmiddels...
Deze week weer geen menstruatie. Zit op dag 6 van de stopweek. Raar hoor snap er niks van. Assistent gebeld van de huisarts en zegt nog een maand aankijken en daarna willen ze wel naar oorzaAk zoeken. Voel me belabberd , heb buikpijn en vreetbuien en daar blijft het bij. Wordt altijd iets zwaarder voor de menstruatie door vocht en na de menstruatie gaat het weer weg. Nu dus niet en voel me echt opgeblazen. Nu dus weer 3 wk slikken en weer afwachten. Vorige maand voor de zekerheid een test gedaan en was niet zwanger
Een keer een geen menstruatie okey..maar twee keer lijkt mij wel apart. Ik heb wel eens gehoort dat wanneer je door de pil heen zwanger raakt het langer duurt voordat het hcg zichtbaar wordt. Dus ik zou nog een test doen en dan evt. Nog een keer naar de huisarts, desnoods om een bloedtest of een echo vragen.
ja 1x dat kan maar 2x uit blijven van de menstruatie is wel veel zal ook een echo aanvragen weet je meteen waar je aan toe bent
Hoi! Ik heb dat zelf ooit ook gehad na het stoppen van de pil, na ongeveer 10 weken kreeg ik toen pas mijn menstruatie. Schijnt wel vaker voor te komen als je de pil lang gebruikt hebt of een zware pil hebt. Je lichaam moet dan even ontwennen en haar normale hormonen hun werk weer laten doen. Ook stress kan inderdaad een rol spelen. Als je de pil goed gebruikt hebt, dan kun je er vanuit gaan dat je niet zwanger bent. Dan komt de menstruatie vanzelf. Ik hoop dat je je niet teveel zorgen maakt. Liefs Lieke
Ik zit nog steeds aan de pil Ondertussen moest ik hem deze stopweek doorslikken ivm opname ziekenhuis en operatie aan de rug en had echt geen zin mocht het nu wel doorbreken ongesteld te zijn in het ziekenhuis. Omdat het een hernia operatie was ben ik van plan volgende week stopweek in te lassen. Mocht er niks komen wil de huisarts wel verder kijken. Ik heb sinds 2 wk ook hartkloppingen en val kilo's af ondanks dus liggen en niks doen en is me stofwisseling veel te snel waardoor ik continu diarree heb. Ik heb 4 jaar terug een versnelde schildklier werking gehad en na 1,5 jaar medicijnen was dit weer stabiel ook na controles zonder medicatie waren goed. Nu is de laatste bloedtest alweer 1 jaar geleden maar ben bang dat dit dus de oorzaak is van de niet komende menstraties. Kan me herinneren dat er toen ook problemen mee waren. Ben niet zwanger
Dat verandert de zaak inderdaad nogal. Jeetje, dat klinkt wel heftig allemaal. Hoop dat het allemaal goed gaat met je operatie en dat de arts goed gaat onderzoeken waar het door zou kunnen komen. Veel sterkte alvast!