Goede middag allemaal, aanstaande maandag wordt ik gestript erg spannend! ik ben benieuwd hoeveel dames dit mee hebben gemaakt en of de bevalling naar aanleiding van het strippen is begonnen. Waarschijnlijk zijn hier al topics over maar ik heb steeds ruzie met de zoekfunctie van deze site dat ik het niet kan vinden.
Bij mij heeft het strippen er voor gezorgd dat ik mijn slijmprop verloor maar verder niets gedaan. Een vriendin van me is bij allebei haar kindjes binnen 24 uur na het strippen bevallen.
vorige week donderdag ben ik gestript. En vrijdag avond verloor in ineens heeel veeel slijm en uur later braken me vliezen en zaterdag ochtend ben ik bevalling van een zoon. Jamie
ik ben na het strippen ook alleen mij slijmprop verloren en ben 4 dagen later alsnog met 42 weken ingeleid.
Ik ben afgelopen vrijdag en gisteren gestript. Het enige wat het mij opleverde is veel slijmverlies. Iets meer last van mijn buik maar meer ook niet.... Word morgen waarschijnlijk weer gestript en anders zondag ingeleid.
Ik ben 2 keer gestript. De eerste keer stelde het weinig voor. Ze ging één keer rond met haar vinger en dat was het. Heb toen wel iets krampen gehad maar gebeurde verder weinig. Een week later werd ik door een andere vk gestript. Die is bijna 10 min. bezig geweest. ook veel bloedverlies en ging weg met de mededeling dat iedereen die door haar gestript werd die dag beviel. 2 uur later begonnen de weeen, 7 uur later was Levi er
hoi hoi, ben ook al 2 keer gestript maar het is niet op gang gekomen, wel wat slijm/bloedverlies en krampen.... donderdag word ik weer gestript en daarna zien we weer verder groetje stefanie
Bij mijn oudste ben ik gestript op 41 weken. Ja, dat deed gruwelijk veel pijn hahaha! Niet te vergelijken natuurlijk met de pijn van de bevalling, maar deze pijn vergeet je minder snel. Anyway; ik ben om 11:30 gestript, om 16:00 kreeg ik mijn eerste wee en om 20:06 werd mijn dochter geboren. Hier heeft het dus wel degelijk gewerkt!
helaas hebben ze me niet kunnen strippen, de baby zat te hoog en dus kon ze niet bij de baarmoedermond komen. Vond het zeker niet prettig en zelfs wat pijnlijk... vrijdag een nieuwe poging.
mag ik misschien vragen hoe dat strippen in zijn werk gaat. ik hoor er hier zoveel over maar ken het woord niet van mijn eerdere zwangerschappen. alvast bedankt!
vrijdag konden ze nog niet strippen.... maandag naar het ziekenhuis voor controlen en over een week inleiden als het er dan nog niet is
Ik word vanavond gestript en zit daar totaal niet op te wachten. Midden in een of ander raar tl-buis verlicht hok. Ik stel me vreselijk aan, ik weet het, alles in mijn eigen huisje of het ziekenhuis kan ik aan. In een zaal in een wijkgebouw, daar ben ik niet zo kapot van. Maar het kan wel de kans om eindelijk mijn kleine meisje vast te kunnen houden vergroten. En dat is natuurlijk het belangrijkste
Vond het strippen zeer onprettig, zelfs wel wat pijnlijk. Het hielp ook niet, ben pas 3 dagen later bevallen.