38 weken zwanger en baby nog niet ingedaald!

Discussie in 'De bevalling' gestart door Lola1982, 7 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hallo,

Zoals de titel al zegt die kleine is nog niet ingedaald!
    Heeft iemand hier ervaring mee en zo ja hoe ging de bevalling.
    Daalde de baby in met de weeen?

2. astra

astra Lid

22 mei 2008
    93
    0
    0
    zelfstandige
    lummen
    yep die van mij zijn nooit helemaal ingedaald alleen tijdens de bevalling dus geen zorgen zou ik zeggen :)en ze dalen idd als je de echte weeën hebt wat de bevalling betreft denk ik dat het zal gaan zoals bij de meeste vrouwen onder ons met de nodige pijn ;)

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Dank je voor je antwoord!
    Hahahaha en die pijn heb ik al ingecalculeerd, die gaat hoe dan ook komen! ;)

Ik vond het zo'n domper dat ze nog niet ingedaald is, heb het gevoel dat ik daardoor langer door moet lopen, al weet ik dat het niets zegt!

4. Nijntje1978

Nijntje1978 Actief lid

19 mei 2008
    205
    0
    0
    Brabant
    Mijn dochter was ook niet ingedaald. Toen mijn vliezen braken is ze als het ware mee naar beneden gespoeld, waardoor ze dus wel indaalde en ik gelukkig niet de hele tijd plat hoefde te blijven liggen (dat moet wel als je vliezen gebroken zijn en het kindje is niet ingedaald ivm risico dat de navelstreng eerst komt). Mijn bevalling is niet moeizamer ofzo gegaan dan wanneer een kindje wel is ingedaald, dus als ik jou was zou ik me er niet teveel zorgen om maken!

5. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Ik heb er geen ervaring mee, maar wat ik hier lees, is in elk geval niet negatief. Komt vast helemaal goed tijdens de bevalling. Alleen even rekening ermee houden dat je gaat liggen als de vliezen breken. Een positief punt kan ik wel noemen: De baby ligt een heeeeel stuk minder hard op je blaas te duwen :D

6. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey lola!

Hier ook een eigenwijsje wat nog niet is ingedaald!
    Al wel een beetje maar ze ligt nog zeker niet vast....
    Vandaag nog aan de VK gevraagd of het dan nog lang duurt voordat je gaat bevallen, nee kan elk moment gebeuren...
    Alleen zodra je vliezen breken gaan liggen en de VK bellen...

7. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Tja Lola en Bianc, ik kamp met hetzelfde...
    Ik zou ook liever hebben dat ie ingedaald is.... :(
    Wat doen we eraan dames? Extra hard naar beneden duwen ;) :)

Ze komen er vast wel uit! Hahaha

8. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    hoihoi, Gyano is ook ingedaald tijdens de bevalling...en me vliezen? die waren waarschijnlijk al eerder gebroken :confused: heb er niks van gemerkt!
    dus smorgens (39w6d) nog controle gehad (niet ingedaald , wel gebroken vl) 3uur later weeen en een paar uur later was me kindje al geboren ;)
    succes met bevallen alvast en maak je niet te druk :D grtz Ramona

9. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Oooh nou gelukkig allemaal positieve berichten!
    Ik had lopen googlen en dan kom je ineens allemaal nare dingen tegen! ;)

@ Nala: nou was dat maar zo, kan geen 5 minuten lopen en dan moet ik alweer! (nou ja, 7 druppels...) Niet te praten over elk uur in de nacht praten! hahaha, wat dat betreft mag ze nog boven in blijven liggen! ;)

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Hier ook een niet ingedaald kindje, maar hier kwam dat doordat hij te groot was en niet door mijn bekken pastte en doordat de navelstreng 3 keer om zijn nekje zat.

Je hoort veel vaker dat een eerste kindje pas indaalt bij de bevalling, maar als je je zorgen maakt kun je hierom ook een echo vragen hoor.

Ik had dat namelijk graag gehad achteraf, dat had ons allen een hoop ellende bespaard.

11. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier ook een dwars ventje.. Hij was donderdagochtend (41wk) nog niet ingedaald. De VK had me met 39 weken ook al voor een echo gestuurd, om te kijken of de kleine wel goed lag.

Vrijdag (41wk+1dg) om 12.35 had ik een baby in mijn armen liggen. Hij is dus ergens tijdens de laatste anderhalve dag ingedaald. Maar indalen is dus niet perse nodig.

12. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    hier ook nog geen indaler en dat met 39 weken en 2 dagen.... het hangt wel boven mijn bekken maar ze kan Uk er zo nog uitwippen (wat een eng idee! ...) ik had vorige week de hele week elke dag wel buikpijn dus dacht echt dat ie ingedaald zou zijn maar nee hoor....... lekker eigenwijsje! vreselijk veel last van eten wat omhoog komt als ik wil gaan slapen savonds , dus na 18 uur eet ik niets meer. Helpt wel een beetje. Ik had dat zo erg dat ik moest spugen

13. trotsemama27

trotsemama27 Actief lid

12 dec 2007
    151
    0
    0
    Ons kindje is ook nog niet ingedaald, ben nu bijna 38 weken(donderdag) hebben ze tegen jullie gezegd hoe je dat moet doen als je naar het ziekenhuis moet en je vliezen zijn gebroken? Heb gehoord dat je plat moet liggen.

14. trotsemama27

trotsemama27 Actief lid

12 dec 2007
    151
    0
    0
    Dat van die buikpijn (beetje zeurderig) herken ik trouwens ook, heb ik deze week ook maar uk is niet ingedaald.

15. gevalletje

gevalletje Actief lid

3 mei 2008
    254
    0
    0
    hier nog een eigenwijs ind e buik. een aantal weken geleden, was meneertje een beejte ingedaald. maar eigenwijs is weer omhoog gaan zitten. hebben jullie dan ook nog steeds dat benauwde gevoel? ik helaas wel. erg vervelend.

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113

Mijn gyn zei - aangezien ik in het ziekenhuis moet bevallen - dat ik dan de ambulance moet bellen! :rolleyes:

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Mootjen: mijn uk ligt ook steeds met haar haartjes zo ongeveer in de bekken, maar na een bezoek aan de gyn niet meer want ze wordt er dus steeds uit gewipt! hahaha!

@ Gevalletje: ook erg benauwd hier idd!

18. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    @gevalletje, ja dat benauwde heb ik ook! vooral als ik een harde buik heb.... vreselijk heb ik het idee dat ik echt stik....

@lola, vind je dat ook zo naar gevoel als ze het kopje er ff uit wippen? oooo zo akelig en gevoelig... ook zielig, laat dat kind lekker slapen joh! hahaha

19. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik moest inderdaad ook gaan liggen als de vliezen zouden breken. Maar als je bv in de supermarkt loopt, mag je nog wel naar huis. En dan direct de VK bellen. Mijn vliezen zijn pas gebroken toen de weeen flink op gang waren. We wilden net de VK gaan bellen..

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Mootjen: ik vind het geen naar gevoel... Wel vind ik het zielig! hahaha!

@ Deepfreeze: ik ga vrijdag maar even vragen of ik in de supermarkt plat moet! haha!

Deel Deze Pagina