Meer mensen last van? Beeld blijft flikkeren op iedere zender... bij Netflix niks dus ligt niet aan de tv
Een tijdje geleden bleef mijn beeld steeds hangen, toen lag het aan de modem, die was kapot. Nieuwe gekregen van Telfort
Geen storing hier maar wel een paar dagen geleden de software verwijderd en opnieuw gestart. Er waren namelijk steeds meer opties die niet werkten, bijvoorbeeld begin gemist. Nu werkt het weer prima. Misschien ook eens proberen? Is heel eenvoudig: https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/problemen-oplossen/interactieve-tv/kies-je-probleem/ik-heb-een-probleem-met-mijn-afstandsbediening/ik-gebruik-een-witte-afstandsbediening/het-zappen-of-tvmenu-is-traag/reset-de-software-van-je-tvontvanger.htm
Diabloman werkt bij XS4All en dat hoort bij KPN/Telfort. Ze zijn momenteel bezig met onderhoud en alle HD zenders vooraan in de zendlijst aan het zetten ipv achteraan (Wat voorheen in de zendlijst begon bij 700). Het kan zijn dat je daardoor hinder ondervind. Wij hebben zelf Telfort maar ik heb er geen last van volgens mij (kinderen nog niet horen klagen)