wil graag uitleg hebben over het gebruik van persona

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door rosannanl, 17 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rosannanl

rosannanl Actief lid

7 jan 2008
    236
    0
    0
    horeca.serveerster
    St.Maartensvlotbrug
    Hallo,
    ik heb zo juist een persona apparaat met 5 dozen met teststaafjes (40st).
    Ik wil dus heel graag weer proberen om zwanger te worden,en wil dit nu gaan uit proberen.

Kan iemand mij vertellen hoe precies ik te werk moet gaan met de persona,vooral de eerste cyclus?
    Heb gehoort dat je de eerste cyclus 16 staafjes moet gaan gebruiken ( te beginnen van af de 1ste á 5de dag van je mensrtuatie), zo dat de persona computer je lichaam gaat leren kennen! en de volgende cyclus worden het minderen staafjes.
    Ik heb dus geen flauw idee,wat ik moet doen,hoe ik het moet doen? :(
    Als het goed is krijg ik hem morgen in huis en wil ook echt deze maand aan de slag.

Kunnen jullie mij een beetje uitleg geven hoe je z'n computer gebruikt,want eigenlijk is het een antieconceptie apparaat en niet iets om zwanger raken :oops: . en van wanneer ik moet beginnen met testen.

bedankt

groetjes

rosanna
    maar het schijn wel heel erg goed te werken om zwanger te raken!

2. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    hoi rosanna hier een persona gebruikster. Je vindt hier op dit forum zwanger worden een heel lijntje persona daar kunnen ze ook je vragen beantwoorden.

Maar dag 1 van je ongesteldheid druk je op de m knop tot dag 5 kan je hem altijd verzetten dag 6 gaat je eerste test erin maar hij vraagt daar zelf om door middel van een oranje lampje dat knippert. De eerste cyclus vraagt hij inderdaad om 16 testen daarna nog maar 8 je moet wel zorgen dat je 2 doosjes heb met het zelfde lotnr op de dag van je verwachten menstruatie gaat bij je dagen de m knipperen dan wordt je weer ongesteld of je bent zwanger ik was in ronde 2 zwanger met de persona helaas een mk gehad

groetjes

3. rosannanl

rosannanl Actief lid

7 jan 2008
    236
    0
    0
    horeca.serveerster
    St.Maartensvlotbrug
    hoi bedankt.
    jammer dat het fout ging,weet er alles van heb vorige maand ook miskraam gehad,dat was heel erg balen,we hebben er meer dan 1 1/2 jaar over gedaan om zwanger te raken en gaat het fout,balen!

Maar over de persona, vandaag is mijn 2de dag van mijn cyclus,ik heb de persona nog niet binnen,dus betekend dat dat ik een maand moet wachten?dat ik meteen met dag 1 van cyclus moet beginnen met persona.

gr

rosanna

4. rosannanl

rosannanl Actief lid

7 jan 2008
    236
    0
    0
    horeca.serveerster
    St.Maartensvlotbrug
    hoi nog effe,

ben aan het kijken in het forum zwanger worden en dat lijntje persona, maar kan hem niet vinden.
    waar is het precies?

5. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Wacht anders met gebruik tot je hem hebt, dan kun je ff goed het boekje doorlezen wat er bij zit. Dat maakt het al een heel stuk duidelijker.

6. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    dan heb ik ook vraagje
    kan er 1 kopen voor 10 euro is dat duur of niet?
    en die teststaafjes hoe duur zijn die ongeveer?

7. rosannanl

rosannanl Actief lid

7 jan 2008
    236
    0
    0
    horeca.serveerster
    St.Maartensvlotbrug
    hoi,

ik heb er 58 euros voor betaals incl verzenden met 5 doosjes teststaafjes.
    10 euro is niet duur,vind ik.
    succes!

8. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    okee..
    weet je toevallig wat de verszendkosten zijn?
    en het topic persona heb ik gevonden staat hier gelijk weer op pagina 1

en veel succes met zwanger worden

9. rosannanl

rosannanl Actief lid

7 jan 2008
    236
    0
    0
    horeca.serveerster
    St.Maartensvlotbrug
    de verzendkosten zijn 6.20
    gr
    rosanna

10. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Die van mij koste nieuw 80 euro incl 2 doosjes teststaafjes, dus 10 euro is niet duur.

Maar ik wou wel een nieuwe, wel zo hygienisch en dan weet je zeker dat hij het ook goed doet.

Deel Deze Pagina