Oke, gekke vraag maar hopelijk herkent iemand dit. Bij zoontje van 3.5 blijft sinds een paar maanden steeds als ik z'n billen afveeg een soort zand achter. Geplakt op z'n billen, ik krijg het er amper af: billen zijn dus schoon maar wat blijft zijn 100en kleine zwarte puntjes, voelt als schuurpapier: een soort zand Hij eet uiteraard geen zand speelt ook niet in de zandbak. Iemand een idee??
Volkoren brood, brood met pitjes etc? Ik herken het wel, maar weet ook niet specifiek wat het kan zijn - ik denk een soort vezels uit voeding.
Nee en nee... de pitjes uit boterhammen zijn veel veel groter, het zijn echt ini mini dingetjes die achter blijven/ blijven plakken nà het schoonmaken om ze er allemaal af te krijgen ben ik een pak doekjes verder
Eet hij pap? Onze dochter heeft dit ook wanneer ze een paar dagen achter elkaar pap heeft gegeten. Zijn vezels.
Nee geen pap, maar je bent de tweede die vezels zegt dus dit zal het dan wel zijn? Hij eet wel bruin brood. Zou het dan kunnen betekenen dat hij dat niet goed kan verteren? Hij heeft nml ook buikpijnen en poepproblemen al sinds baby
Vezels zijn grotendeels onverteerbaar, dus het is normaal dat je die terug ziet in de ontlasting. Wel belangrijk daarbij is voldoende drinken.
Onze dochter heeft ook af en toe van die stukjes plak poep ben er ook nog niet achter wat de oorzaak is, maar irritant is het wel want je krijgt het niet goed schoon gepoetst haha. Zullen wel vezels zijn dan..
Hier ook wel is last van, geen idee wat het is eigenlijk ook nooit over nagedacht! Ging vanzelf weer over