Ik wil graag mooie foto's laten maken van de kleine man. Wie weet er een goede fotograaf in de omgeving van Lansingerland.
ik weet geen antwoord op je vraag, maar wou wel even zeggen dat ik moest lachen om je titel, ik dacht dat er iemand was die zijn baby een foto wou laten maken , zag het al helemaal voor me!
ik weet een hele goede! volgens mij woont ze in zuidholland. ze is eigenlijk amerikaans, maar ze heeft een klein jaartje geleden foto's gemaakt van mijn 3 weken oude dochtertje. ik vind de foto's echt super mooi geworden, ze doet er iets speciaals mee, het zijn niet zomaar studio foto's , maar echt foto's met emotie. kijk maar een op haar site de familie/baby/kinder fotograaf - welkom! Bekijk bijlage 82351
ja dat mag, alleen heb ik er geen antwoord op deze mevrouw had vorig jaar een oproepje geplaatst op dit forum; dat ze zwangere buiken en baby's/peuters zocht om haar portfolium mee aan te vullen. dus ze heeft mijn meisje op de foto gezet en in ruil daaervoor kreeg ik een cd met 12 bewerkte foto's en zij mocht die foto's gebruiken voor haar site. ik weet niet wat haar tarieven zijn, volgens mij staat dat op haar site.
Ik heb ook foto's laten maken bij diezelfde vrouw als Sabinu, ook via dat oproepje. Ze zijn echt geweldig geworden. Ze woont geloof ik in Schiedam of die hoek, maar komt gewoon bij je thuis, echt een aanrader!