Weet iemand hoe je een onbekende kan blokkeren die op mijn msn constant berichtjes stuurt. (in het engels) Ik heb zitten zoeken, want diegene staat NIET in mijn vriendenlijst hoe ik die berichten moet blokkeren. Wil ik terug zenden dat ik niet ben dat ze denkt wie ik ben. (is waarschijnlijk iemand die uit is op sex ed) Maar ik krijg terug van de msn dat ik niet alle contacten mijn bericht kan versturen. Maar elke dag van tries999 te horen krijgen dat ze een kado voor me heeft en en dat ze alleen is wordt ik langzaam zat:x
staat hij of zij in je lijst? zo ja ga op die persoon staan in je msn lijkt. druk op rechter muisknop en dan staat er verwijderen. dan vraagd hij ook of je deze persoon wilt blokkeren
staat dr een email adres bij? Zo ja toevoegen op msn dan staat ze in je lijst kan je dr blokkeren en verwijderen
Waarschijnlijk is het zo dat een van je contacten een virus heeft, of dat zijn of haar account is gehacked. Dat was bij mij zo. Ik stuurde videochatverzoeken naar mijn vader. Nu is dat nog niet zo erg, stond alleen een blote dame bij en dat was ik niet! Ik heb mijn hele msn account verwijderd... ik deed er toch niks meer mee. Ik weet niet of je een grote contactenlijst hebt, anders zou ik even een berichtje naar allen sturen dat je echt om de zoveel tijd je wactwoord moet veranderen.. anders krijg je dus dit soort dingen. Succes
ik heb dat ook steeds vreemden die je willen toevoegen en ze komen ook nog van ver en de mailtjes zijn in het engels idd dus ik lees even mee
Jaa die gasten heb ik ook regelmatig.. Laatst zei één of andere 'Jennifer' 'LOOK I'M NAKED' Alsof ik door de computer heen kan kijken.. Dus toen zei ik maar.. 'Me too!' En toen zei diegene... 'Creep!!' Noujaaa zeg. Gewoon blokken, staat een knoppie wel ergens voor. Eigenlijk zit ik niet meer zo veel op MSN.
Meestal zijn het virussen die op die manier op je pc proberen te komen! Blokkeren en verwijderen...maar niet wat terug sturen!!! Zogenaamde Trojan Horses!
ja maar ik kan t niet blokkeren en wil ook niet accepteren in me lijst. Heb me ww ook al veranderd maar dat vage wijf blijft maar komen?!