vreemde cyclus

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door bloemetje30, 26 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloemetje30

8 okt 2008
    19
    0
    0
    juf
    Hallo,

Ik heb een vraagje over mijn laatste cyclus. ik gebruik ovulatietesten, dus ik weet wanneer mijn eisprong is geweest. Deze voel ik ook altijd. We zijn sinds een jaar aan het proberen om zwanger te worden. Nu hebben we gemeenschap gehad in de vruchtbare periode. 9 dagen na mijn ovulatie had ik een veeg roze op mijn toiletpapier. Dag 10 was er niks meer. dag 11 weer een veeg roze op het toiletpapier. Dag 12 weer niks. Dag 13 ben ik uiteindelijk plots uit het niks ongesteld geworden. Normaal gesproken heb ik 1 dag wat bruin/ rozeverlies voordat ik ongesteld wordt. Ik heb me vanaf dag 10 ook niet echt helemaal lekker gevoeld. Wat zou dit geweest kunnen zijn?

Alvast bedankt

groetjes bloemetje

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Bloemetje,

ook al is het anders gegaan dan je gewend bent, je kunt nu niet concluderen dat je wel of niet zwanger bent geweest. Het kan toeval zijn dat je nu wat roze verlies hebt gehad en nu ineens ongesteld bent geworden. Het kan wel zo zijn dat er een bevruchting is geweest maar dat kun je nooit vaststellen op grond van deze symptomen.
    Hopelijk volgende ronde raak!

Mirjam

Deel Deze Pagina