Hallo, Ik heb een vraagje. Sinds een jaar slik ik weer de pil en werd gewoon normaal ongesteld (rond 3e dag in stopweek en ongeveer 7 dagen met veel bloed en kramp). Maar afgelopen november was ik 2 weken overtijd. Ik heb toen 4 testen gedaan en deze waren alle negatief. Ben toen met een nieuwe strip begonnen alleen werd ik in die stopweek ook niet ongesteld. Had alleen op de 3e en 4e dag een beetje bruin bloed en daarna niks meer. Heb een week later weer een test gedaan maar weer negatief. Ik heb zo ongeveer alle symptomen en een behoorlijke dikke buik (krijg m'n broeken bijna niet meer dicht). Ik ben absoluut niet bezig met zwanger worden en na die eerste 4 testen ging ik er ook echt van uit dat ik niet zwanger was. Ik heb in november een paar keer de pil vergeten en een antibiotica kuur voor blaasontsteking gehad (volgens de bijsluiter had deze geen invloed op de werking van de pil). Na de laatste "menstruatie" heb ik de pil niet meer geslikt en moet ik dinsdag over een week (27e) ongsteld worden.Ik verwacht dus dat dit een normale mestruatie zal zijn, maar vraag me toch af of het mogelijk is dat ik zwanger ben ondanks de negatieve testen? Ik heb al een dochtertje van 3.
hoi Lyssa, als je testen negatief zijn ben je niet zwanger. Maar het kan wel zijn dat je in de laatste periode zwanger bent geworden tijdens die antibioticakuur. Wanneer heb je de laatste test gedaan? Mirjam
Hallo Mirjam, De laatste test die ik gedaan had was eind week 1 of in week 2. Heb de datum niet onthouden. De laatste menstruatie begon dus zondagavond met heel licht roze bloed (alleen bij afvegen) de maandag en dinsdag dus alleen wat oud bloed. Dat was 29 en 30 januarie. Nu 4 weken later had mijn menstruatie zondagavond of maandag moeten beginnen, maar op dit moment nog niks. M'n borsten doen wel wat pijn, soort spierpijn en heb af en toe buikpijn, maar verder niet echt iets wat wijst op een menstruatie. Ik heb een afspraak staan bij de dokter voor 4 feb. ze hebben nu een week vacantie en deze was eigenlijk voor m'n dochter. Gelukkig heeft zij het niet meer nodig, maar kan deze dan evt. voor mezelf gebruiken. Als deze menstruatie weer niet kotm, wil ik toch wel weten wat er aan de hand is.
Oh, die buikpijn heb ik trouwens al zo'n 2 maanden. Het is af en toe en dan een soort zeurende menstruatie pijn.De pijn aan m'n borsten heb ik normaal niet voor en tijdens m'n menstruatie. Ze voelen wat zwaar. Ook is m'n buik nog wat dikker geworden en is niet echt in te duwen (ja wel als je hard genoeg duwt natuurlijk). Ook als ik m'n buik inhoudt dan verdwijnt het niet helemaal.Wat normaal dus wel was. Ben inmiddels ook zo'n 2 a 3 kilo zwaarder. Terwijl ik al sinds m'n 18e altijd hetzelfde gewicht had. Het is eccht om gek van te worden. Ik zou wel weer willen testen maar dit kost een hoop egld en denk dat de uitkomst dan toch weer negatief is. Heb echt geen idee wat ik hiervan moet denken.