Casus; Donderdagochtend normale menstruatie Vrijdag hevige menstruatie Zaterdag normale menstruatie Zondag lichte menstruatie Maandag bruinverlies Dinsdagochtend niets (tot zover zoals gewoonlijk) Dinsdagmiddag heeeel licht krampjes en toen BAM, helderrood verlies (halve broek rood) Vandaag bruinverlies en beetje krampjes Hoe kan die dinsdagmiddag-bam nou? xx liefs
Hé Lintje, Dit is niet de bedoeling hoor... een vreemde ongesteldheid. Ik heb geen idee wat de oorzaak kan zijn. Zelf was mijn ongestelheid ook niet helemaal normaal, het duurde maar 2 dagen en is nu wel gewoon helemaal weg. Ik hoop dat iemand een antwoord weet, anders misschien ff googlen... Succes! Gr. Elma
mmm.. ja beetje raar.. ook raar nog van die krampjes.. of werd er plaats gemaakt voor twee eitjes (zie pendel..)
Ik had het de laatste keer ook, 5e dag niets en de 6e dag weer een lading. Ik was niet overtijd, juis 3 dagen voor mijn NOD. Ik maak me er niet druk over, soms komt het voor.
Misschien inderdaad al zoals er al gezegd is..misschien had je deze maand wel een dubbele eisprong (tweeling) en ze zijn niet tegelijk gesprongen... heb geen idee...ben wel fantasie rijk zo te lezen :S