wat te doen in de efteling...

Discussie in 'De lounge' gestart door meedje, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meedje

meedje Niet meer actief

Met een baby?
    Ik wil een weekend naar Bosrijk.
    T. Zal dan 10 maanden zijn, gingen jullie ook in attracties met de kleine? Zo ja, welke? En hoe beviel het met baby?

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Wij zijn met Ties geweest toen hij 8,5 maand was. Dit hebben we gedaan:

Sprookjesbos
    Fata morgana (groot succes!)
    Treintje
    Droomvlucht
    Carnaval festival
    En dat was het. Was voor 1 dagje prima, maar zou er niet meerdere dagen voor gaan. Nu met 2,5 is veel leuker :)

3. Triskele

Triskele Niet meer actief

ja wat Marieke opnoemt klopt wel, je hebt ook nog van die bootjes, een soort kermis (touwtje trekken e.d.) wij zijn net naar bosrijk geweest (poorthuys die ik persoonlijk ERG mooi vond, echt het geld waard) en die zijn het dichtsbij alles (receptie, zwembad van Bosrijk e.d.) dus zou ik zeker aanraden, dan hoef je niet zover te lopen.

Het zwembad van Bosrijk was ook lekker warm en leuk geregeld dus ook een aanrader!

Klaas vaak komt regelmatig een verhaaltje vertellen aan de kleintje bij de poort, en je hebt (kan) ook een ontbijtbuffet regelen samen met Roodkapje (die komt dan even aan je tafel) misschien ook leuk en bv op de laatste ochtend erg handig (dan hoef je niet meer zo veel op te ruimen in je huisje)

Dus is zeker leuk hoor!

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    attracties waar wij ingeweest zijn met onze dochters op die leeftijd:

Gondaletta
    Fata Morgana
    Carnavals festival

Droomvlucht
    Slakken/monorail baan in het land van laaf
    Draaimolen

Stoomcarrousel, maar dan alleen in de koets
    Polka Marina
    Oude tufferbaan

Pandadroom
    Sprookjesbos ;)
    Peuter speeltuin

Ik geloof dat dat het was... Wij namen wel een buikdrager mee voor in de wachtrijen.

5. Triskele

Triskele Niet meer actief

als je daar een huisje heb mag je trouwens 30 minuten eerder het park op dan kan je vast vooraan gaan staan (bij bv droomvlucht scheelt dat veel wachttijd) als je dan elke dag eentje eruit pakt met veel wachttijd heb je die vast gehad hihi

Deel Deze Pagina