Nee nee dit is geen topic om tips te vragen voor een cadeau met moederdag. Meer of het leuk is of niet. Ik ben bij een juwelier geweest voor een prijsopgave van een hanger. De hanger is rond en 4 cm groot daarop komt de staan : The love between a mother and daughter is for ever. Maar twijfelkont die ik ben vraag ik me af of dit wel leuk is. Ze krijgt dit samen van mij en mijn zusje. Dus wat denken jullie leuk of niet leuk?
Ik neem aan van niet? Anders hadden ze dat hopelijk wel gezegd, het is geen goedkoop iets. Maar hij is 4cm bij 4cm he en rond.
Mijn moeder niet, die zou woest zijn omdat ik geld aan een Moederdag cadeau zou hebben uitgegeven. Als ik haar wat geef, moet het het liefst door mij gemaakt zijn hahaha. Ik heb het ook met mijn kinderen, die mogen van mij niets kopen, ik ben blijer met een ontbijt en een mooie tekening. Maar op zichzelf is het wel een mooi cadeau!
niet mijn moeder haar smaakm dus nee. Maar als je zeker weet dat je moeder het leuk vindt, doen! Als je daarover twijfeld, dan niet doen. zo zonde van je geld als ze hem niet mooi vindt.
Ja maar dan anders haha. De tekst is hetzelfde voor de rest niets. Ohhhhh dames jullie maken mij nog meer aan het twijfelen. Het is best een duur cadeau en ze zal het leuk vinden maar of ze het gaat dragen.... dat weet ik niet....
ja maar toch lijkt het mij wat klein voor zoveel text wat je eventueel zou kunnen doen is zelf een rondje van papier knippen op die grote en het er in schrijven met een klein hand schrift en dan kijken of je het zelf mooi vind kwa hoeveelheid text op zo'n hangertje en als het dan naar je zin is dan zou ik het als ik jou was GEWOON LEKKER GAAN DOEN. want ja ik vind het echt een super gaaf idee
Volgens mij is het een bestaabde ketting, dus zijn ze al gemaakt. Ze kan de ketting dan zelf zien Als jullie het mooi vinden ts, dan moet je t doen!
Uhm ik denk niet dat ik het zou doen omdat het niet helemaal haar smaak is. Maar als het wel de smaak van jullie is zou ik het gewoon doen!!!
Ik vind het een leuk idee, of het leuk is voor je moeder dat weet ik natuurlijk niet Mijn moeder zou het niet dragen, ze is daar het type niet voor
Zelf zou ik het niet doen omdat mijn moeder niet zo'n type is en hier niet van houdt. Daarnaast vind ik het persoonlijk meer een ketting voor wanneer je kleinere kinderen hebt en niet volwassen kinderen (vraag me niet waarom, maar zo voelt het). Daarnaast vindt mijn moeder dat moederdag iets is voor wanneer je kleine kindjes hebt en wilt dus helemaal niks van ons hebben. Wij kunnen moeilijk beoordelen of je het moet doen, jij kent je moeder het beste. Je denkt wel dat ze het mooi zou vinden, maar waarom ben je dan bang dat ze het niet draagt?
Dat weet ik niet. Ik ben natuurlijk niet elke dag bij haar. Maar zo heb ik vorig jaar een noosa armband met drukknopen gegeven, ook prijzig, en dat draagt ze ook weinig tot niet. Misschien daarom. Ik bedenk denk wel iets anders.. Mijn moeder wil juist wel cadeautjes, beetje hebberig is ze