ik heb de laatste tijd ( af en toe) als ik moet poepen een beetje slijm met soms een klein beetje roze erbij. nooit meer als een 1 euromunt. ( slijm)geen helder bloed beetje roze. ( een stipje) ook jeukt het soms wat en last van branderigheid. ik heb even zitten googlen 9 en dat kan je dan beter niet doen zie ik wel) en ik denk dat het een inwendige aambei ofzo is. maar ik lees ook darmkanker al heb ik daar verder geen syptomen van maar dan ben ik meteen bang. ik snap dat als dit langer duurt dat ik naar de ha moet en dat doe ik ook wel maar het is niet altijd. twee weken geleden drie dagen en nu weer twee dagen. herkent iemand dit? ben ik misschien even voor het weeknd gerustgesteld en als het dan nog niet weg is ga ik zeker naar de ha. sorry voor het verhaal maar ik ben dan meteen bang
Ik denk niet dat je meteen bang hoeft te zijn voor kanker, hoor, zeker niet als je verder geen klachten hebt. Ik zou wel gewoon voor de zekerheid ff de huisarts bellen. Heeft die geen telefonisch spreekuur? Lijkt me niet dat je hiervoor meteen hoeft langs te komen, dus ik zou gewoon ff bellen. Kan nooit kwaad, en dan ben je misschien gelijk gerustgesteld. Maarre... NOOIT GOOGLEN!! Dan kom je alleen maar enge dingen tegen (maar dat had je zelf ook al door, hihi) Succes!
Tussen een aambei en kanker zijn legio andere oorzaken die deze symptomen laten zien hoor. Niet te bang worden. Daarbij is dit niet een typisch verschijnsel bij darmkanker. Gewoon na het weekend je ha bellen.
Het zouden inderdaad heel erg goed inwendige aambeien kunnen zijn. Klinkt het meest logisch met jouw klachten. Gewoon maandag de dokter bellen en je geen zorgen maken hoor!
slijm kan ook een teken zijn van een prikkelbare darm... en...is het vooral als je flink hebt moeten persen?