Spine & Joint Centre

Discussie in 'De lounge' gestart door Eldoli, 25 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eldoli

Eldoli Actief lid

16 mei 2013
    407
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag allemaal,

Wie heeft ervaring met het Spine & Joint Centre (in Rotterdam)?
    Ik kamp al lange tijd met bekkenklachten, en het wordt er niet beter op. Enige optie nog lijkt revalidatie.
    Mijn HA heeft het eerder al over het Spine & Joint Centre gehad, maar dit is voor mij errug ver uit de buurt. Maar als dit echt helpt, heb ik het er zeker voor over! :)

2. MamaMissP

MamaMissP Actief lid

6 feb 2011
    158
    0
    16
    Zeeuws-Vlaanderen
    Mijn beste vriendin en vrouw van collega zijn er beide geweest. Zij zaten beide thuis ivm bekkenklachten en zijn nu beide weer aan het werk. De behandeling is lichamelijk en geestelijk vrij zwaar maar zeker de moeite waard.

3. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.576
    113
    ik heb geen ervaring bij het spine en jointcentrum maar als je in de buurt van amersfoort is medinello misschien een optie.
    Ik heb vorig jaar daar een revalidatietraject gevolgd en het heeft mij veel opgeleverd

4. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Spine & Join is wel heel moeilijk te combineren. Zo krijg je een schema, 2 dagdelen in de week daarheen, thuis oefeningen doen.
    Ook moet je 1 x per uur een kwartier rust nemen door te gaan liggen. Erg moeilijk dus als je een baan hebt/kinderen/een druk leven.
    Nadat het programma is afgelopen moet je vaak ook verplicht gaan sporten bij een sportschool en daar moet je ook maar net tijd/zin/geld voor hebben..

5. senta

senta Niet meer actief

Ik heb het gedaan en nog geen seconde spijt gehad. Ik was toe aan een rolstoel en kan nu alles weer. 1ding niet trouwens maar nu sta ik niet de hele dag op ee trap dus dat maakt mij niet uit.

Het is pittig maar zeer goed te doen ik heb er echt veel aan gehad. Durf daardoor ook weer een zwangerschap aan.
    En nog geen klachten.

Anders meld je je aan er is toch een wachtlijst je krijgt ook eerst ern uitgebreide keuring en check up en dan kan je alsnog beslissen.

6. senta

senta Niet meer actief

De eerste 3 maanden na behandeling daar verwachten ze dat je zelf sport. Ik wilde dit ook graag. Maar omdat ik in een revalidatietraject zat kreeg ik als vergoed.

Deel Deze Pagina