Mijn man is soms zo een piep

Discussion in 'De lounge' started by stampertje, Aug 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stampertje

stampertje Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    3,086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Schatje ik ga even twee uurtjes naar een feestje. Is goed maar wel optijd terug dan. Dat was om drie uur vanmiddag. Het is nou twaalf uur en je raad het wel hij is er nog niet!!! Hij doet dit dus altijd en snapt niet dat ik dan ongerust ben. Mij overkomt niks schatje is het enige wat hij zegt of sorry volgende keer bel ik je echt. Hij neemt zijn telefoon ook niet op natuurlijk.

2. souries

souries Fanatiek lid

Sep 5, 2011
    2,578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh wat irritant. En dan met een kegel thuiskomen en niet aanspreekbaar zijn tot morgrnmiddag.... sterkte meid!

3. ER14

ER14 Fanatiek lid

Apr 17, 2013
    3,127
    2
    0
    #3 ER14, Aug 24, 2013
    Last edited: Aug 24, 2013
    Deur op slot en de sleutel in het slot laten zitten. Gaat het niet?!!! Geen stijl om je zo de hele avond te laten zitten meid.

Edit: is geen oplossing natuurlijk, maar ik zit me hier plaatsvervangend boos te maken.

4. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

Jan 4, 2013
    4,621
    1,576
    113
    Female
    het oosten
    Pfff nou daar zou ik ook niet blij van worden zeg! Een appje of belletje is toch gebeurd??
    En zo stom om dingen te beloven en steeds niet waar te maken.
    Hopelijk is hij op weg naar huis ts!

5. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

Feb 1, 2011
    4,355
    72
    48
    Pff, hier zou de klem op de deur gaan! Voor 5 minuten ofzo.
    Niet netjes van hem!

6. stampertje

stampertje Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    3,086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik heb zijn kussen en dekbed naar beneden gegooid en hij mag op de bank slapen. In de schuur mag ook. Om half zeven belde hij nog dat hij er zo aan kwam....

7. knap

knap Niet meer actief

vallen meid snap je helemaal. is echt balen .

8. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

Jan 4, 2013
    4,621
    1,576
    113
    Female
    het oosten
    Serieus? Nou die kon ook op de bank slapen van mij.

9. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Nou een keertje is niet erg maar als dit elke keer gebeurt, dan zou ik er ook niet blij mee zijn.. Zou dan toch om de tafel gaan zitten en goede afspraken hierover maken. Hij zou het als het andersom was ook niet prettig vinden, neem ik aan...

10. stampertje

stampertje Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    3,086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    We hebben er zo een twee keer per jaar ruzie om en dan gaat hij een half jaar niet meer weg. De eerst volgende keer dat hij weg gaat gebeurd het gewoon weer....

11. novaa

novaa Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,286
    0
    36
    Ik zeg altijd: geen beloftes maken! Dan verwacht ik ook niet dat hij om een bepaalde tijd thuis is en heeft hij geen beloftes gemaakt die hij vervolgens niet nakomt.

Laat hem gewoon geen beloftes meer maken want dit is zwaar knudde zo.

12. life

life Niet meer actief

Snap 2wt je bedoeld... kan me er ook erg boos om maken.
    Ik zit nu ook alleen, meegenomen naar vierjaardag en ineens was hij weg, met ze vrienden kan hij me ook nooit meenemen ofzo nu zit ij dus alsnog alleen...

Forever alone i think;)

13. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Leg het dekbed en kussen maar buiten voor de voordeur neer... dan maar de schuur hoor! Grrr, ik word gewoon kwaad als ik eraan denk :x

14. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Al thuis?

15. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wat? Dit meen je.... nou echt niet. Een keer en nooit weer. Ik zou een keer uitleggen dat er geen beloftes gemasakt moeten worden en bij de tweede keer gaat hij maar elders slapen. En wee zijn gebeente als hij een toestand zou maken.

16. Moonchild82

Moonchild82 Actief lid

May 8, 2007
    455
    1
    0
    Postbode & Interieurverzorgster
    Hoofddorp
    Heb je geen telefoonnummer van iemand anders die daar aanwezig is? Dan zou ik die namelijk anders bellen.
    Kan daar slecht tegen persoonlijk. Als hij om half 7 nog heeft laten weten dat ie er zo aankwam, en hij is niet al te ver weg, zou ik me zorgen maken. Maar goed zo'n stresskip ben ik dan weer. ;)

17. flipflop

flipflop Fanatiek lid

Dec 4, 2010
    3,252
    1,010
    113
    Zuid-Holland
    Maar als hij dit wel eens vaker doet, waarom dan niet die enkele keer afspreken : veel plezier ik zie je ooit wel eens thuis komen??
    Ik begrijp dat het niet leuk is als je verwacht dat hij snel weer thuis is en hij blijft toch de hele avond weg. Dan kun je toch beter geen tijd afspreken? En dan samen af spreken wanneer dat wel een keertje oké is en een andere keer gewoon niet gaan?

Toen mn man nog elke zaterdag voetbalde spraken we altijd een tijd af wanneer hij thuis zou zijn mbt eten. Nu voetbalt hij niet meer maar doet eens in de paar weken wel een biertje in de kantine. Omdat het niet meer wekelijks is spreken we geen tijd af en doe ik met de meiden gewoon mn ding en zie hem wel een keer thuis komen. Wel zo makkelijk voor beide partijen!

18. moradora

moradora Fanatiek lid

Mar 6, 2013
    1,310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    ben jij toevallig met mijn man getrouwd? hier is het precies zo. alleen geen 2x per jaar maar eigenlijk altijd als hij de hort op gaat of voetballen of wat dan ook.
    Ik bel hem altijd als hij zich niet aan de afpsraak houdt (lees heel vaak) en hij vertikt het gewoon om op te nemen. en daarna mopperen dat ik 20x gebeld heb. tja, neem dan op.

helaas zit het hier in de aard van het beestje, heeft zich nooit hoeven te verantwoorden naar zijn ouders ofzo als hij weg ging/bleef. gaat zijn eigen gang. hij vergeet ook echt om te bellen. en als hij wel belt dan komt er wel weer wat tussen. hoe vaak ik al wel niet gehoord heb "nog even mijn biertje opdrinken en ik kom thuis" nou dat biertje was dan wel heel groot als je daar 4 uur over doet.

kijk hij mag best op stap en laat thuis komen. maar als je zelf zegt ik ben zo thuis dan moet je je er ook aan houden vind ik.

nouja na 13 jaar begin ik het eindelijk een beetje te accepteren maar er volgt wel ruzie want hij zal wel weten dat ik het niet leuk vind.

19. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Hij zal toch onderhand thuis zijn??

20. Joycey

Joycey Niet meer actief

LOL, ik zou alle deuren op slot houden en vervolgens mijn telefoon uitzetten en het geluid v/d bel :D En na een half uur sms'en: ik doe zo de deur open hoor ! En dat dan eens niet doen :cool:

Share This Page