haha. ze zitten nog steeds precies op dezelfde plek. ik laat ze maar even. alle ramen en deuren blijven wel even dicht voor de zekerheid af en toe kijk ik even hoe het met de babys gaat, het went ook wel moet ik nu toegeven, misschien kom ik zo eindelijk van mijn spinnenfobie af haha.
Dit worden niet van die grote zwarte, dat scheelt. Ik heb beide in mijn overkapping.... Nesten van deze en die grote zwarte! Die griezels zitten trouwens vaak in mijn houthok hun baby's zijn niet ze zwart en wat grijs/bruin geloof ik
Lekker aan de natuur geven die kleine onschuldige spinnen en absoluut niet met azijn of haarlak aan de gang gaan. Nederland gaat al zo slecht met de natuur om...
Fun fact: spinnen kunnen makkelijk weken overleven in je stofzuiger On topic: ik zou ze ook gewoon laten, maar dat is makkelijk praten voor iemand zonder spinnenfobie denk ik.
Je woont niet toevallig in de buurt van Alblasserdam? Misschien is dit hun moeder wel: https://www.rtlnieuws.nl/editienl/artikel/4657701/grootste-spin-van-europa-gevonden-bouwwinkel-alblasserdam
Ik hou niet van alle baby's.. zeker niet van baby's met meer dan 4 poten.. En met een stokje op tikken zodat ze zich verspreiden? Het kan ook te gek hè?
Ik zit er altijd gefascineerd naar te kijken hoe snel zo’n bolletje zich verspreid, en tik er niet met een stokje tegenaan maar raak het gewoon aan met mijn vinger...
Kan toch niet...op veilige afstand uitgezet in de natuur...ze hadden het naar Spanje moeten brengen...of tenminste naar een land waar het thuishoort. Blij dat ik niet dicht bij Alblasserdam woon
Ze zitten er nog steeds. Ik doe er niks mee. En wil ze ook niet in mijn stofzuiger Mijn zoon durft niet meer op zijn spaceskooter. Hij durft niet eens achterhuis te komen. Dochtertje vind het wel interessant en kijkt regelmatig even haha Ik heb de dakgoot vol met vogelnestjes maar die kijken er ook niet naar om haha.
Ik zou een wegwijzerbordje neerzetten: zoek je eten kijk hier met een pijl gericht naar de spinnetjes