Hallo allemaal, Voor ons project gezond eten en bewegen op de basisschool heb ik een paar goedkope en gezonde bedankjes nodig van een paar euro. Er komen namelijk wat mensen een gratis workshop geven voor de kinderen. Normaal geven we vaak een doosje ‘merci’ maar dat past nu dus niet in het thema. Wie heeft er een leuk idee?? Alvast bedankt! Gr. Juffie81
Ik heb dit ooit als zomerkado aan de juf gegeven: als je mazzel hebt kun je deze limotanks bij de Action krijgen voor paar euro: citroen, thee en munt erbij en klaar ben je: een pakket om icetea te maken!
Ik zou iets van aardbeienplantje in een potje doen ofzo. Maar dat is wel duurder dan merci ben ik bang
Super goede ideeën allemaal. Ik ga eerst even kijken voor een tomaten of aardbeienplantje. Anders wordt het fruit.
Heb je deze foto zelf gemaakt of was hij al van pinterest? Want ik ben een juffenkado aan het zoeken op pinterest en ik kom deze foto tegen Wat ik ook vond op pinterest en voor jou leuk kan zijn: - een zakje nootjes met daarin aan kaartje “bedankt, we hebben geweldig genoten!” - een potje munt waarop je iets schrijft als “bedankt voor de uitMUNTende les”