Wie heeft er ervaring met deze website/aanbieder? Mijn huidige abonnement bij tmobile is afgelopen. Ben daar inmiddels 13 jaar abonnee, maar een leuke aanbieding ho maar. Zit er dus serieus aan te denken om over te stappen naar een andere provider. En zag op deze website een aantrekkelijke aanbieding, waar bij ik gemiddeld per maand echt zo veel mibder kwijt ben! Heeft iemand ervaring met studentmobiel?? Qua levering, nummerbehoud, service etc etc.
Super snelle service! Geen ervaring met after sales maar ik heb daar in september 2011 ook mijn abbo verlengd en 2 dagen later tel al in huis
Hier ook snelle service en alles netjes geregeld! Ook veel onderzoek gedaan toentertijd en deze site kwam echt als goedkoopste uit de bus.
mijn vriend heeft daar zijn telefoon vandaan, hij is heel tevreden (en werkt zelf bij t-mobile). Hij heeft overigens geen abo daar genomen, maar zijn huidige abo bij t-mobile met korting verlengd.
Ik heb in 2010 ook via studentmobiel een abonnement afgesloten, ging allemaal heel netjes en vlot. Ze hebben vaak leuke aanbiedingen, en zeker de moeite waard dus! groetjes Setje