Spinnen seizoen weer begonnen?????

Discussie in 'De lounge' gestart door brin, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fashion88

Fashion88 Actief lid

19 mrt 2009
    345
    0
    0
    Ik ben ook echt heel erg bang voor spinnen, toevallig zag ik er net na het eten een boven de bank op de muur zitten.:$
    Een heele grote zwarte engerd, brrrr. Het idee dat er misschien nog wel meer spinnen zitten vind ik zo eng

2. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Ik vang een spin liever in een glas dan dat ik weet dat zo een beest door het huis loopt en in m'n bed kan gaan zitten. Brrrr. Eerst pakte ik altijd de grootste bierkelk die ik kon vinden,nu ben ik minder bang en pak een drinkglas. Hoe bang ik ook ben,doodmaken kan ik niet. Dat vind ik zielig. Alleen muggen sla ik dood.

3. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Vorig jaar had ik hier zo'n periode dat er elke keer weer van die dikke zwarte binnen zaten. Hoe ze zo'n beest een rioolspin kunnen noemen? Die van ons blijven echt niet ik het riool.. ;) Dan kwam mijn man thuis en dan stonden we weer een paar glazen door het huis met spinnen eronder... :D En hij maar ruimen.

Mijn man heeft een of ander goedje in een spuitbus meegebracht wat voor die spinnen echt niet fijn is. Ik spuit op die spin en zet er dan razendsnel een glas overheen. 2 minuten later zijn ze hartstikke dood! :D En nee, dat vind ik niet zielig... Ik las laatst dat er in een gemiddeld huis 1500 spinnen zitten, dus die ene die in het zicht gaat zitten heeft dikke vette pech, moet hij maar verstopt blijven... ;)

@hanneke: Getverderrie! Zoiets zou dus mijn ergste nachtmerrie zijn. Ik ging denk ik niet meer douchen totdat dat beest gevonden was. Ik moet er niet aan denken dat ik nietsvermoedend sta te douchen en.... nou ja, je snapt me wel... ;) Succes met de jacht!

En nu hou ik erover op, ik heb het gevoel alsof mijn haar rechtovereind wil gaan staan...

Deel Deze Pagina