Wie kan mij helpen? Omdat ik aankomend schooljaar start met een nieuwe HBO opleiding en ik daar graag over wil schrijven wil ik een blog starten. Gewoon voor belangstellende maar ook voor wat vrienden die op dit moment in het buitenland zitten voor werk en studie. En omdat ik het gewoon stoer van mezelf vind dat ik met mn 26 jaar en een kind (en man ) aan een voltijd HBO studie begin. Maar dus...welke site is handig? En dan zoek ik eigenlijk een gratis site. Hebben jullie voorbeelden van hoe er eruit kan zien e.d.? Thanks Ladies!
wat dacht je van een hyves pagina, met dan als naam iets van de opleiding die je doet... ( dus wel echt persoonlijke hyves) die dan uitsluitend gaat over je opleiding en hoe je dit kombineert etc etc, daar kan je namelijk ook op bloggen... maar ook evt. foto's ofzo plaatsen
WordPress.com — Get a Free Blog Here Ben ik érg over te spreken. En als je eigen webspace hebt kun eventueel een wordpress blog zelf hosten (zie wordpress.org) Web streepje log, puntennelll, blogger, allemaal gehad en ze halen 't voor mij niet bij wordpress.
Thanks ladies! Ik zal ze allemaal eens bekijken! Vond die wordpress er wel goed uitzien! die blogspot doet het even niet hier...dus dat zal ik straks nogmaals proberen
Ik had er 1 in mn onderschrift...dit is de link Mijn wondere wereld Leuk dat je erover gaat schrijven!
Ik ben erg te spreken over web-log.nl Je moet het alleen wel in de vingers hebben. Als je het uitzoekt, kun je er namelijk erg veel mee (dmv typelists). Ik heb een gratis versie, maar vind zelf dat ik er erg veel van heb gemaakt