hmm ik heb hier ergens een boek waarin staat hoeveel een spin eet... zal het eens opzoeken *grin* vond het zelf redelijk schokkend zegmaar
Ik ben echt als de dood voor spinnen.Zat er een tijd eentje onder mijn badjas in de slaapkamer.Ben uit de slaapkamer gerend en durfde heel de dag niet meer de kamer in te gaan! Was ook zo'n grote zwarte...Ieksssss!
Hé gatver, die enge foto femmy! Bleeh, wat ee eng beest. Ik ben een keer ontsnapt aan een ongeluk doordat ik inene in mijn ooghoek wat zag bewegen in de auto. Toen ik omhoog keek naar het zonneklepje (met spiegeltje aan de binnenkant) zag ik een enorme spin. Ik zat alleen en ging gillen en helemaal slingeren, totdat mensen gingen toeteren, ik zette hem snel aan de kant en heb mijn man gebeld die hem vervolgens eruit gemept heeft. 8-[
hahahah ja ja erg leuke actie hoor! Hihihi net iets voor mij..heb er eens een in de auto over mn been gehad...hihi had een rokje aan en voelde ineens wat kriebelen. Ben wel snel naar de plaats van bestemming gereden...iehhhhh verschrikkelijk eng was dat. haha
ik ben er ook bang voor,vooral die grote dikke en al helemaal als je ze heel overwacht tegen komt,dan gaat je hart wel sneller kloppen van schrik. Maarja,denk wel het zijn nuttige beesten en ze ruimen alle andere insekten op
Aah ik krijg de kriebels van dit topic, brrrr ik ben als de dood voor spinnen. We hebben er eens een op de slaapkamer gehad die was echt onwijs groot, de week ervoor hadden we er eentje onder de kast die was iets kleiner maar die op de slaapkamer was echt niet normaar. Zelf mijn man was er vies van die heeft hem met heel veel moeite gepakt met en wc papiertje hij zei zo'n grote heb ik nog nooit gezien. Bij mij komen ze meestal te voorschijn als ik alleen thuis ben en dan houd ik ze net zolang in de gaten tot mijn mannetje thuiskomt en dan pakt hij hem. Maar als ze weg willen kruipen als mijn man nog niet huiskomt dan pak ik mijn insectenspray met een verlengspuitje en dan spuit ik flink wat op tot hij op de grond valt, als dan mijn kat hem nog niet op heeft moet mijn man hem opruimen want ik kan dat echt niet. [-( We hadden er vorige week een op het werk een collegaatje had hem doodgemaakt maar niet opgeruimd ik durfde hem zelf niet met een bezem we te vegen. brrrrrrrrrrrrrrrr ale: In onze tuin zitten er ook zoveel als je dan een pot oppakt of zo. Ik duw de pot altijd erst weg de bezem en als er dan niets beweegt of kruipt pas ik de pot met een handschoen op.
Die grote harige spinnen dat zijn trechterspinnen, je herkent het als je trechter vormige spinnenwebben in je huis of schuur hebt. Maar ze zijn niet echt leuk en ik ben er ook bang voor
Nou die heb je hier in almere dus...iekssssss....vorig jaar hadden we die boven de deurpost van de slaapkamer... en moest er dus onderdoor om mijn vriend te wekken... brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr daarna hup weer eronder rennen richting de kamer van mijn dochter...en daar gewacht tot mijn vriend (die die grote ook maar niks vindt) ons van dat beest verlost had. ECHT NIET LEUK! En omdat wie die 2 jaar ervoor ook in huis hadden wilden we weleens weten welke dat was en toen kwamen we idd uit op de trechterspin. Ze zijn echt groot en ik vind piepkleintjes al vreselijk. In de berging durf ik wel te komen, maar in ons schuurtje zet ik geen stap binnen. Daar wonen ook echt mega grote spinnen, die mijn vriend ook niet aan durft. Al is hij wel zo dat hij de schuur in durft hihi... Als ik iets uit de schuur nodig heb overdag, dan roep ik mijn buurvrouw altijd. Zo ook eens met de slee... Dat is meteen de laatste keer dat ik die schuur inkwam..Ik wilde de slee pakken, trek hem een stuk naar me toe en er schiet me een grote spin weg onder die slee! Mijn haren stonden overeind. Buurvrouw gehaald...zij die slee gepakt.. Zat die griezel er dus idd gewoon op... Normaal pakt ze ze gewoon, maar deze deed ze toch maar met haar schoen...iekssssssssssssssssssssss
maar goed dat je hier nooit in de tuin komt dan in de herfst hangen hier spinnenwebben van schutting naar schutting (afstand zo'n 5m) en die eh.. kan je als ze 5m van huis afhangen.. nog zien hangen vanuit de woonkamer *grin* echt huge zijn ze tis nogal vochtig in mijn tuin en met veel bomen er omheen ideaal spinnengebied alleen eh... neem ik ondanks dat ik er niet bang voor ben vaak wel even de bezem mee als ik in de herfst richting schuur ga je ziet de webben niet altijd hangen enzo en om nou met mn neus in zo'n megaweb te zitten.. dan kan je meteen douchen zegmaar :/ vind het stiekum wel een cool gezicht. begint een meter van het raam (bij de palen van de veranda... ) en gaat zo de hele tuin door net alsof ze zweven
die hangen niet in mn tuin hoor al vermoed ik dat 3/4 van de mensen in dit topic mn tuin toch al niet meer in durft
Nou als ik er zo 1 zie ben ik ook ECHT NIET van plan om hem lastig te vallen. Hij schrikt mij al af door zijn uiterlijk. Ik zou niet durven testen of ie nou werkelijk dodelijk en sterk is. [-X Wat een creep!