even een (schaam schaam) vraag

Discussie in 'De lounge' gestart door Stiertje1985, 14 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stiertje1985

Stiertje1985 Actief lid

18 apr 2007
    146
    0
    0
    Zeeland
    Hey hallo,

Ik heb even een vraag maar ik vind het nogal erg om m hier te stellen. schaam :oops: me er een beetje voor.
    Nou daar komt ie dan toch maar... Ik heb de afgelopen week heel erg veel moeite met naar de wc te gaan. Niet om te plassen want dat doe ik ieder uur, Ik moet echt heel veel plassen maar dat andere wil maar niet lukken. Is nu alweer 2 dagen geleden en ik heb heel veel buikpijn. voel echt een enorme druk maar het lukt niet. Ik eet heel goed en gezond. Heb dit eigenlijk nog nooit gehad. Ik hoop dat iemand hier iets van een antwoord hierop weet. Ik denk af en toe of het eraan zou kunnen liggen dat ik misschien zwanger ben. Ik ga pas over 11 dagen testen maar heb wel al 2 weken het gevoel dat ik zwanger ben. (gevoel zegt niks natuurlijk).
    Kan iemand me helpen?!

Alvast bedankt Groetjes Stiertje1985

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    het kan inderdaad een teken zijn van een zwangerschap, ik had hier ook al heel vroeg last van en als je zwanger blijkt zal je der nog wel een tijdje last van hebben.

3. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

ja heel vervelend, kan idd een teken zijn van zwangerschap.
    Probeer eens warm water op je nuchtere maag of koffie. Die warme vloeistof wil de darmen nog wel eens prikkelen.
    Veel blijven drinken, dat zorgt ervoor dat je ontlasting niet te erg uitdroogd. Dat maakt t zo pijnlijk,,,dat uitdrogen.
    Als t wat langer duurt kun je zo'n vezels halen bij de drogist, die kun jezonder problemen gebruiken ook al zou je zwanger zijn. Of een flinke fruitshake maken van kiwi's en sinaasappels. (of een heel pak sinaasappelsap naar binnen werken hihi werkt ook zeer laxerend)
    Wat meer bewegen, bedoel dan eens een flink stuk lopen nadat je wat gedronken hebt.

Ben maar ff aant brainstormen en aant kijken wat hier op t werk altijd wel helpt :-D succes ermee!

4. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    2 glazen lauw water op je nuchtere maag (en eventueel daarna chocola).

5. Stiertje1985

Stiertje1985 Actief lid

18 apr 2007
    146
    0
    0
    Zeeland
    super bedankt voor jullie reacties. ik ga gewoon van alles proberen en kijken wat er allemaal werkt

6. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Idd veel drinken en voedingsmiddelen met vezels gebruiken.
    Maar als 't te lang duurt is een bezoekje aan de HA misschien toch aan te raden...

7. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Pruimen, zo of gedroogd eten!

8. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    drink anders eens een glas jus d'orange met vezels en daar een flinke scheut olijfolie in.
    succes

9. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Ik heb het tijdens de zwangerschap van Vince ook gehad ik heb toen bij de apotheek een fles lactulose stroop gehaald en dit werkte perfect.

Liefs Claudia

10. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Hai,
    Ook ik wist op deze manier dat ik vermoedelijk zwanger was... Dus ik hoop het voor je.

Inderdaad veel drinken, vezelrijk eten, goed kauwen, en lauw water drinken. Ook kun je roosvicee Laxo kopen of een middeltje halen bij de apotheek. Voor de eerste ontlasting helpt dit misschien niet meer, maar als je dti probleem blijft houden kan het een goed idee zijn.

11. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Veel water drinken,fruit eten, volkorenbrood, ontbijtkoek,
    ik had het ook tijdens de zwangerschap.

12. jeslin

jeslin Actief lid

19 mrt 2007
    372
    0
    0
    huisvrouw
    tilburg
    OOk ik had er last van toen ik nog niet wist dat ik zwanger was,dus wie weet.
    Verder wat ook helpt is 2 kiwi's op nuchtere maag.
    groetjes jeslin

13. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Ik had dat dus ook en toen heeft mijn schoonmoeder mij een voetreflexmassage gegeven en nu gaat het weer! Zou wel leuk zijn als dat een teken was!

14. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Daar moet je alleen wel heel voorzichtig mee zijn, mocht je zwanger zijn, dan kan je zo ook de vrucht weer afdrijven namelijk! Dus als je zwanger probeert te raken, zou ik dat toch niet zomaar doen! Of echt heel goed weten wat je doet (mijn moeder heeft deze opleiding namelijk ook gedaan)!

15. Stiertje1985

Stiertje1985 Actief lid

18 apr 2007
    146
    0
    0
    Zeeland
    `Mensen heel erg bedankt voor jullie tips. Ik heb op nuchtere maag lauw water gedronken en heb wel al minder last in mn buik maar het is nog niet gelukt. Ik ga zo lekker sap drinken met olijfolie erin en dan zien we wel. Iniedergeval Heel erg Bedankt!

16. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    roosvicee laxo wil bij mij ook wel helpen, is nog lekker ook en mag je gewoon drinken mocht je zwanger zijn.

mmm niet gek om ook is te proberen ;)

17. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Wel met mate, dat laxo spul, anders is 't ook niet zo goed, schijnt...

18. Chrissie01

Chrissie01 Nieuw lid

16 mei 2007
    1
    0
    0
    Twente
    Hey hoi. Ik zag je bericht. Ik ben nog niet zwanger (of misschien ook wel), maar zie dat we allebei zaterdag kunnen testen. Ik heb eigenlijk ook al sinds drie dagen na mijn ovulatie (5 mei) last van mijn darmen. Dan last van obstipatie, dan weer aan de dunne. Ook een vrij drukkend gevoel continu onder in mijn buik. Ook heb ik hele droge ogen en was ik een paar dagen heel erg moe. Misschien zijn het tekenen, ik hoop het voor ons!
    Succes zaterdag!

19. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Laxo mag je onbeperkt nemen, maar houden je klachten langer dan 2 weken aan moet je naar de dokter.

Let wel, laxo is een kallorieen bom!

20. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Weet niet of het je inmiddels al wel is gelukt, maar een vriendin van mij is ook zwanger en die moet 2 bekers chocolademelk drinken om te kunnen poepen. Al het andere heeft ze ook geprobeerd en dat werkte niet, maar dit dus wel.

Succes met de grote boodschap!

Deel Deze Pagina