Trouw-topic

Discussion in 'De lounge' started by kleintje88, Jan 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Ooit was er een trouw topic ? maar ik kan hem niet meer vinden?
    Is die er nog ? of moest er een nieuwe geopend worden?

Er zijn nu zoveel trouw topics, misschien kunnen we hier gezellig praten met zn allen? :D

2. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    Hoi hoi,

Ik had laatst al gezocht en het topic bleek idd gesloten. Dus we beginnen gewoon weer opnieuw haha.

Wij gaan 9-5-2014 trouwen.

3. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Hoi, ik ben net getrouwd, we zouden eigenlijk in 2013 trouwen maar omdat familie voor zoveel gedoe zorgde zijn we met zoontjenen onze twee beste vrienden in het geheim getrouwd. Het was echt geweldig.

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Leuk zeg gefeliciteerd :)
    Wij wIlse eerst ook in mei 2014 trouwen maar dan met zn viertjs op Curaçao alleen wij en onze kids maar soms gebeuren er dingen waardoor plannen veranderen..
    Nu trouwen we 21 juni gewoon in Nederland ket een klein gezelschap en beperkt budget maar proberen het so mooi mogelijk te maken..

5. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    Wow in het geheim getrouwd. Hoe werd er achteraf op gereageerd?

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    #6 Manuela79, Jan 21, 2013
    Last edited: Jan 21, 2013
    Veel plezier met alle voorbereidingen!! Ik ben in september getrouwd en het was echt fantastisch!!! Ik hoop dat jullie ook zo'n mooie dag hebben!

7. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

Sep 2, 2012
    4,652
    7
    38
    Female
    Veel plezier met de voorbereidingen, ik ben vorige week getrouwd. was echt super!

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    Wij gaan 28 juni trouwen. Er moet nog heel veel gedaan worden. Wacht operatiedatum af voor ik verder ga met regelen. ( hernia operatie of rugvastzetten) We zijn al in ondertrouw geweest, trouwzaal is betaald en feestzaal geregeld. O trouwjurk hangt ook al :)
    Alle rest moet nog gedaan worden.

9. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Oh ennuh voor degene die al getrouwd zijn: willen jullie een foto delen? Ben benieuwd hoe jullie eruit zagen.

10. JongeMama22

Iedereen vond het eigenlijk heel erg leuk. Iedereen reageerde blij en enthousiast. Enige die echt kwaad was dat was mijn moeder. Maar ja dat is ook al weer opgelost.

Ik had een mooie bruidsjurk gekocht, mijn man een mooi pak en samen met onze beste vrienden naar het stadhuis en daar getrouwd. We hadden ook een fotograaf ingehuurd en daarna in een restaurant een privé-diner met bruidstaart. Kan het iedereen aanraden.

We willen nog wel een keer een leuk feest geven. Maar wanneer geen idee. :p

De reden voor in het geheim trouwen was door verschillende familieruzies in beide families, ook vanwege familieleden die eisen gingen stellen aan onze bruiloft. Plus we hadden niet echt een groot budget. We voelden ons echt geleefd door iedereen. Dus dat heeft ons doen besloten in het geheim te trouwen. Geen moment spijt van gehad.

11. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    Hier hebben we al wel een aantal dingen geregeld. Onder andere de auto en de dj. Vrijdag gaan we naar de feestlocatie om dat te bespreken en voor een offerte.

12. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Ik heb ook al veel geregeld.. Jurk ( gekregen van mn ouders), zaaltje, met fotograaf bezig, dj zit bij de zaal, bruidstaart ook via de zaal ( wilde m zelf maken maar is het cadeau van de eigenaar van de zaal dus makkelijk) geïnformeerd voor boeket, gekeken voor bruidskindjes kleding etc

13. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Dit zijn wij op de trouwdag

Attached Files:

14. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Ahhh wat leuk :)

15. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

He wat leuk dit topic :D

Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk meiden!
    En feli aan degene die m net gehad hebben!

Mooie foto zie ik hier al!

Wij gaan ook trouwen, komende zomer! Op de dag dat we precies 10 jaar samen zijn, erg bijzonder vind ik dat!
    Er moet nog wel een heleboel geregeld worden. Kasteel hebben we al gehuurd, fotograaf is ook al geregeld, maar de rest moet dus allemaal nog!
    En de tijd gaat best dringen, want het is al over minder dan 6 maanden! En er is een kleine onderweg die ook de nodige tijd zal opslokken.

Hebben jullie je trouwjurk al? Dat gaat hier dus een erg lastig verhaal worden vanwege de zwangerschap. 20 kg aangekomen en dat moet er wel allemaal weer af straks, plus nog wat extra's, want superslank was ik al niet.
    Van plan een jurk in april/mei te zoeken en in een grotere maat te passen en vervolgens 2-3 maten kleiner te bestellen.
    In ieder geval wel een stok achter de deur om het afvallen vol te houden ;)
    Heb al contact met twee bruidsmodezaken die me onder andere adviseren om dan een jurk te nemen met een rijgsluiting van achteren, zodat in het geval van toch iets te zwaar/ of net iets extra's afgevallen, alles toch mooi sluitend kunt maken.

Veel plezier met de voorbereidingen! :D

16. JongeMama22

Ik vond de voorbereidingen zo leuk om te doen. Werd er helemaal blij van.

17. RSL

RSL Fanatiek lid

Oct 16, 2008
    2,352
    42
    48
    Overijssel
    #17 RSL, Jan 21, 2013
    Last edited: Jan 21, 2013
    wat leuk zo'n topic! Wij zijn sinds 16 mei 2005 samen, en wij zijn 01-08-2012 getrouwd. Wouden eerst op 16 mei 2014 gaan trouwen, maar ivm met aankoop van een huis, toch maar verschoven, klein knus feestje (+- 40 mensen) smorgens om 09:00uur. getrouwd in het gemeentehuis, en toen naar een zaaltje bij ons in het dorp, heerlijke taart gegeten, en koffie/thee,tegen half 11, Na de koffie foto's gemaakt met schoonzus en een vriendin, daarna smiddags lekker broodjes soep en sallades,(zelf verzorgt met vriendin) en om 14:00 uur was iedereen weer naar huis. We gaan een andere x een groter feest geven als we in de kerk gaan trouwen.

Dit zijn wij, en een foto van ons bruidstaartje gemaakt door mn vriendinnetje.

18. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Allemaal gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!

Ik ga 23-08-2013 trouwen

En tot nu toe lopen we aardig op schema wat het plannen betreft. Misschien wel voor zelf haha.

19. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Waahh ik wil mm jurk dragen maar moet wachten tot 4 april als ik hem weer ga passen om korter te laten maken...

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wij gaan 7 juni trouwen dit jaar.....hoop dat ik dan gewoon zwanger ben. We houden het simpel allemaal....geen groot feest maar lekker intiem ...

Share This Page