nee nee nee hier geen vanger of stofzuiger! bleh ben als de doooood voor die smerige rot beesten dat ze bestaan is al erg genoeg bah jak! gewoon een mooie...knappe...goodlooking.....men en killen maar brrrrrrrrrr! en die foto gats echt weg ermee MODS!
ik heb hier ook een spinnen vanger maar deze is veel klienerder... en durf deze ook niet te gebruiken.. hier in huis is het niet nodig.. heb ik mijn man.. maar op het werk.. grrr daar zijn ze ook.. dus idd ik ga oook eens even kijken naar zo'n een met een lange stok.. hihih.. groetjs yippie
Arg spinnen ik ben er doodsbang van! Normaal doet manlief het maar die is er doordeweeks niet. Zat er laatst een enorm zwart beest in de kelder Toen heb ik de deur maar dichtgelaten en een paar dagen later was ie pleitte. (Hopelijk naar buiten.)
Ik heb ook een met een lange steel en hij bevalt erg goed, ik heb hem toen besteld bij Vivara, de link is hier al gegeven. Misschien moet je anders even bellen of er nog met lange stelen zijn of bij je bestelling opgeven. Hij is niet alleen handig voor spinnen, ik heb er ook een vlinder mee naar buiten gebracht en die vieze dikke vliegen die soms voor je raam gaan zoemen kan je er ook gemakkelijk mee pakken en naar buiten gooien. ik vind het ideaal terwijl ik ook erg bang ben voor spinnen.
Wij zoeken eigenlijk iets tégen spinnen. Ze hoeven er niet dood door te gaan, maar bestaat er iets van een spray die ervoor zorgt dat spinnenwebben er niet aan kunnen hechten? Heb al in de winkels gekeken en op internet, maar kan niet echt wat vinden. Las zelfs al ergens dat 't helemaal niet verkocht mag worden omdat spinnen niet verdelgd mogen worden, maar dat weet ik dus niet zeker (en ze hoeven dus ook niet dood). Bij onze buitenlamp en aan onze balkonreling gaan heel veel spinnenwebben zitten en vooral op die laatste plaats is een gedeelte waar we niet goed bij kunnen. Het zit wel in 't zicht, dus ik stoor me steeds aan die spinnenwebben die ik niet weg kan halen, grrr!
Mijn zwager heeft echt een spinnenfobie (vent van bijna 40 ) En als ie een spin heeft opgezogen...dan doet hij allemaal tape om de buis heen...zodat de spin er niet meer uitkan En zo laat hij de stofzuiger een aantal dagen staan hihiihiih
oh dat doet mijn vriend ook hoor. Tape erop en laten staan tot mijn moeder komt haha.Stelletje 30-jarige sufkonten zijn we. En de kleinere durft hij aan, maar er is hier ook een maatje xxl in almere. (had ze nog nooit eerder gezien) en dan is het ook, roep de buurvrouw maar even. Of nou ja was. Dat was ook eigenlijk een beetje het laatste grapje wat de buuf en ik in stand hielden voor ze euthanasie pleegde. WIE DOET DAN DE SPINNEN HIER! Ze moest namelijk altijd erg lachen als ik om 2300 uur 's avonds weer voor de deur stond op mijn sloffen en in pyama. buurvrouw kom snellllll er zit een spinnnnnn. Zij mee, in de veronderstelling dat ik alleen was. Zit mijn vriend binnen op wacht om de spin in de gaten te houden. Maar BANG? ? ? nee dat is hij niet hahahahaha Nu moet hij het wel zelf doen!
Ik laat de hond hier de spinnen opeten! Wel lastig als ze op het plafond lopen Ik heb ook een spinnenvanger van hg (met lange steel) maar dat vind ik toch te eng ale: http://www.hg.eu/nl/ klik incecten/incecticiedendan bijen, vlinders, spinnen e.d. (nuttige insecten) dan pakken (en ze daarna weer vrijlaten)
hier wordt bibberend een boek of krant uit te kast getrokken. loop er heen en twijfel 3 tot 6 keer of ik het wel aandurf. uiteindelijk geef ik een mep en laat het boek vallen om vervolgens het op het renne te zette. (tja hij zou je maar achtervolgen) dan even later kijk ik om het hoekje of ik nog iets zie bewegen zo ja blijf ik verstopt haha zo nee dan lop ik heel angstig naar het boek, stamp er nog een keer of 10 op en dan pas neem ik de gok om hem weg te gooien.. ooit heb ik er een opgestofzuigt en heb daarna meteen me stofzuiger op het balkon gegooit waarna vriendlief de zak wel even ging wisselen toen hij thuis kwam. ik vind ze ook doodeng en heb ook nog wel een leuk plaatje klik maar op de fot zie je hem wat groter. als ik dit zou tegenkomen verhuis ik en kan ik meteen worden opgenomen in een inrichting voor mensen met een ernstig trauma
Ik heb thuis twee hele goeie spinnenvangers! De ene is rood, de andere zwart-wit. Ze miauwen er wel bij, maar dat heb ik er voor over Groetjes, Josien
Iek afgrijslijk gewoon die beesten. En het mooie is dat mijn vriend net zo bang is voor die beesten. En als we dan zo'n engerd te pakken hebben, dan zegt ie altijd "ze komen altijd met z'n tweeën". Lekker gezellig he. Groetjes Tamara.
Aaaaieeeeh, nou, ik denk dat ter plekke flauw zou vallen. Mijn man was eerst beroepsmilitair en doordeweeks was ik altijd alleen thuis. Ik stond met mijn haar helemaal ingezeept onder de douche, zie ik opeens zo'n grote spin boven me aan het plafond bungelen. Ik heb hem met onze stofzuiger opgezogen, tenminste, dat was het plan, maar zijn lijf kwam in een gleuf in die zuigborstel (het was een oude stofzuiger met nog maar 1 wiel en je kon die borstel niet losmaken, verschrikkelijk ding, maar ik dwaal af) klem te zitten en je zag die poten er nog allemaal uitsteken en bewegen! Ik echt gillend die stofzuiger in de logeerkamer gedonderd en de deur dichtgedaan. Ik ben die kamer niet meer ingeweest tot hij in het weekend weer thuis kwam, mocht hij dat beest eruit pulken. Bah. En voor wie met mij een geintje met spinnen uit wil halen, want haha 'ze is er zo bang voor' ik sta werkelijk niet voor mezelf in.
brrrrrrr.... Ik zie echt met angst en beven de dag tegemoet dat Jelle mat een spin aan komt sjouwen om aan mama te laten zien.... *begint alvast te rennen*
Vriend is gelukkig helemaal niet bang. Maar als er een in huis zit moet ie hem van mij wel altijd netjes buiten zetten (en dan in de tuin van de buren ). Ik ga niet kijken hoe hij een onschuldig beestje doodt omdat ik hem toevallig eng vind. Maar als hij niet thuis is laat ik het aan de katten over hoor. Dat rechtvaardig ik dan weer door te zeggen dat 't de natuur is . En als de kat te lui is en vriend niet thuis, tja, dan moet ik zelf ook maar ff weg... ...ben echt een mietje.
hier worden spinnen (ja, ook kleintjes) door vriendlief doodgeknepen met een wcpapiertje en dan doorgespoeld (wnat je weet maar nooit, he?). moet van mij, want ik ben echt paaaanisch voor die griezels. kon die foto op pagina 1 dan ook NIET waarderen! heb voor ik mijn vriend kende 4 jaar in een oud, tochtig boerderijtje gewoond: veeeeel spinnen daar. ben ik wel dapperder van geworden, want woonde er alleen. mijn methode toen: doodmeppen met paardrijlaars (stijf leren kachelpijpen van een halve meter lang, haha). opzuigen durf ik niet (alleen hooiwagens, die met die dunne poten, vind ik veel minder eng). maar die zwarte of bruine dikkerds moeten DOOOOD!
ik kreeg dit mailtje gisteren op hyves. Help ME AUB! JE MOET WEL VLUG ZIJN ANDERS ZIJN ZE ALLEMAAL WEG. Hallo allemaal Ze zijn nog geen week oud , en ik kan ze niet allemààl houden... De kleintjes mogen weg voor 3 euro per stuk, en als het echt moet verkoop ik de moeder ook wel, voor 20 euro. Laat je hart spreken en adopteer er eentje, aub. klik effe op de link voor een foto... http://i105.photobucket.com/albums/m233 ... 48_000.jpg