Wij hebben gelukkig ook een zeer hongerige kater die 's nachts op zoek gaat naar deze verschikkelijk enge beesten! Wanneer ik 's ochtends naar beneden kom liggen er soms nog één of twee van die vieze bruine of zwarte poten. Ben dan zo blij dat hij ze smakelijk opeet! Doet hij trouwens ook met vliegen en muggen, ideaal!
Oh mensen, ik krijg gewoon de kriebels als ik dit lees. Ergens anders stond ook al een zo'n berichtje met een link (zonder foto). Dacht dat het over kittens ging (alsof een kat zoveel kan werpen, maar goed.... ahum hihi) Ik dus braaf dat linkje aangeklikt. Schrok me helemaal de pleuris. Zat op dat moment op mijn laptop en heb hem uit schrik van me afgegooid. (Niks kapot gelukkig) Dus nee, kan het ook niet zo erg waarderen. Als je mijn reactie op een plaatje van een spin al overdreven vind, kun je wel nagaan hoe ik reageer als ik zo'n beest in levende lijve tegenkom............ En zo'n spinnenvanger? Vind het een geweldig aparaat, maar dan moet er wel minsten een steel van 3 meter aanzitten. En wat als de spin valt en wegloopt dat je em niet meer kan vinden of op me springt en dan moet ie nog losgelaten, en wat als ie weer terug binnenwandelt, en, en, en, en,................... Opzuigen is voor mij geen optie, de steel van de stofzuiger is tekort en ik zou uit angst net als iemand anders hier dat ding ergens neergooien en nooit meer stofzuigen of wat als die er weer uitkruipt? Naja, kijk eens aan, ik geloof dat het nu wel ongeveer duidelijk is, dat ik niet bepaald verzot ben op die beesten. Op niks trouwens dat meer als 4 poten heeft. Nog een laatste noot: gelukkig heb ik ook een spinnenvanger met 4 pootjes die miauwt. pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff