Nou niet op het vlak dat hij nu ineens meer gedult voor mij had. Maar ik had het idee dat hij de stof sneller opsloeg en minder snel werd afgeleid door andere dingen.
Hier idd ook verschillende spinners in huis. bij de action hadden we 2 gehaald. Maar die gaan snel kapot. Ook eentje van intertoys, en ook nog eentje van een andere winkel die geeft licht. Elk kindje hier in de straat heeft er wel een paar.
Nou moet ik er trouwens wel bij zeggen dat ik zelf ook een spinner heb. Maar dat komt omdat ik ADHD heb. dus ik hem daarvoor gebruik zeg maar, en ik word er inderdaad wel rustiger van.
Ja mijn meiden hebben er beide 1 gekocht van hun zakgeld. En ik heb er stiekem ook 1 voor mezelf gehaald
Mijn dochter moest en zou er ook een hebben want 'mama, zo'n spinner is echt zooooow cool, vet heilig gewoon! Ik kan er van aaalles mee!! De meeste kinderen in mijn klas hebben die!' En daar ging het haar waarschijnlijk om want thuis doet ze er geen fluit mee
Ik weet dat ze bij de GGZ bij de therapie ook gaan kijken voor de spinners. Is inderdaad erg goed voor rust en ontspanning.
Ik heb ze voor mijn dochters besteld bij aliexpress. De eerste kwam na 4 dagen al binnen, de tweede na 7 dagen. Vond het erg snel binnen. Kwaliteit is prima...ondanks vallen doen ze het nog steeds.
Hier hebben ze er ook allebei. Ik snap echt niet wat ze eraan vinden. Rustig worden ze er ook niet van. Let trouwens wel op. Ik heb al een Facebook bericht voorbij zien komen waarbij een van die zilverkleurige dingen die in die 3 openingen zit was los geraakt en in de keel van een kind terecht is gekomen.