Herkennen jullie dit?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lara25, Mar 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lara25

Lara25 Lid

Mar 8, 2009
    21
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier.
    Sinds 2-3 dagen ben ik met vlagen misselijk en heb ik last van maagzuur, wat ik voorheen nooit had. Ik zou mijn eisprong rond 4-5-6 maart hebben( weet het niet precies namelijk ) en heb op 3 maart laat in de avond onveilig gevreeen. Na 2 dagen kreeg ik last van misselijkheid ( met vlagen ) en van maagzuur. Ook moet ik veel boeren en heb een raar gevoel in mijn onderbuik. Het lijkt op een drukkend gevoel en soms lijkt het wel net of ik ongesteld moet worden. Herkennen jullie dit? Of is het gewoon mijn eisprong? Ik voelde namelijk wel steekjes op 6 maart. Ook ben ik soms wat licht in mijn hoofd en slaap ik heel anders de laatste tijd. Ik heb geen last van mijn borsten, alleen dat ik 5-6 maart opeens harde tepels had de hele tijd.
    Herkennen jullie dit? Of was het gewoon mijn eisprong? Of ben ik gewoon wat ziekjes volgens jullie?
    En is het nu nog te vroeg om wat te voelen van een eventuele zwangerschap?

Alvast bedankt allemaal.

2. Wanneer je net je eisprong hebt gehad, is het nog te vroeg om een zwagerschap te voelen. Je eitje is nog niet ingenesteld. Wanneer ben je met de pil gestopt?

3. Lara25

Lara25 Lid

Mar 8, 2009
    21
    0
    0
    Ik ben al weer 2 jaar niet aan de pil.
    Ik vind het gewoon vreemd dat ik opeens zulke verschijnselen ga vertonen wat ik nooit eerder heb gehad. 19-20 maart moet ik ongesteld worden Is het nu veel te vroeg om zulke verschijnselen te hebben en heb ik waarschijnlijk gewoon een griepje opgelopen?

4. Dat is wel vreemd ja. Ze zeggen dat je pas wat kan voelen, wanneer je de innesteling gehad hebt. Die is zo'n 5 a 10 dagen na je ei.

5. Lara25

Lara25 Lid

Mar 8, 2009
    21
    0
    0
    Het zal dan waarschijnlijk wel mijn eisprong zijn. In Januari had ik ook al zoiets maar toen had ik voornamelijk last van een opgezette buik. Nu is het vooral misselijkheid, maagzuur en onwijs moe en slaperig zijn.

Share This Page