Hallo, Even een vraag want maak me wat zorgen... Wij zijn de afgelopen 2jaar bezig om zwanger te worden, inmiddels in de medische molen. In september is er bij mij 1eileider verwijderd. Deze maand zouden wij kunnen starten met IVF maAr omdat ik nog zoveel pijn in m'n buik heb, darmkanalen en nog pijn van de operatie, hebben we het even uitgesteld. Sinds vorige week zondag, dag dat ik ongested moest worden, heb ik onwijze buikpijnen, drukkend gevoel op m'n blaas en gevoel heel erg ongesteld te moeten worden. naar gun geweest die niks bijzonders zag . Ik zit inmiddels op dag 39 van m'n cyclus en ben dus 10 dagen over tijd en normaal nooit later dan dag 35.ok hiero een test gedaan , nu 2 dagen geleden, niet zwanger. Naar ha geweest die ging testen op blaasontsteking, was t niet, wel zag zie bloed in urine en ging er vanuit de ik ongesteld zal worden. Nu 3dagen later nog niks. Wat raad je aan, weer testen? Buikpijnen blijven maar zijn wel minder heftig. En kan je aan bloed aan urine zien of iemand ongesteld word of kan dit ook een innesteling zijn? Ben erg bang dat er iets mis is...
Hallo, Ik zou nogmaals testen,is deze nog negatief even contact opnemen met de huisarts. Bloed in de urine zie je meestal bij een ontsteking, heb je geen bloedverlies en je hebt bloed in de urine komt dit niet van een aankomende menstruatie of innesteling want bloed van een innesteling komt uit de vagina en niet uit de urineleider. Groetjes Ineke