Wat ik me afvroeg

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Joon1408, 30 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joon1408

Joon1408 Actief lid

20 mrt 2012
    230
    0
    0
    Gehandicapten zorg
    Ijselmonde
    Ik heb bi. Fysio. Bijna 32w zwanger. Nu gaat straks als het goed is je kindje indalen hoe hebben jullie dat ervaren met je bi. Minder of meer last?

En wat voel je van indalen.
    Ik heb nu de laatste week wat steekjes richting vagina in de nacht. Is dit dat al indalen of nog je banden bijv omdat die kleine nu lekker groeit.

2. Elleke74

Elleke74 Lid

20 jul 2012
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gelukkig geen bi dus kan je daar niks over zeggen, maar van het indalen heb ik wel wat gevoeld. Ik heb een nacht indalingsweeen gehad (samen met harde buiken en bandenpijn) en kreeg in de loop van diezelfde week ook echt een steeds beurser gevoel in mijn schaambeen. Inmiddels ben ik er wel aan gewend en lijkt het weer wat minder pijnlijk te zijn allemaal, maar heel prettig voelt het nog niet:D. Ik heb trouwens niet echt pijnlijke steken gehad, alleen een enorme druk op mijn bekkenbodem.

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik had veel meer last overal, met name met opstaan en draaien. Erg pijnlijk!

4. skimms

skimms Actief lid

25 apr 2012
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Minder last! Had wel nog geen bi, maar liep wel bij de bekkenfysio omdat ik behoorlijk last had (een constant beurs gevoel tussen mijn benen). Maar dit werd dus minder toen ze eenmaal was ingedaald en denk ook in combinatie met de oefeningen die ik deed.

5. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    meer last

Deel Deze Pagina