spinning vraag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door richmomo, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. richmomo

richmomo Actief lid

22 jul 2006
    125
    0
    0
    zijn er toevallig andere meiden die spinneng hebben gedaan toen jullie zwanger waren.
    ik heb vorige week geen spinning gedaan en vandaga ik kon het niet vol houden als andes kramp in de buik en steken in de onderbuik.
    en op het stuur leunen is net of de buik in de weg zit. hier heb ik anders helemaal geen last van......

2. Niet meer actief

'hoi meid
    geen ervaringen mee
    maar luister wel goed naar je lichaam als je het op dit moment niet fijn vind zou ik het wat rustiger aan doen
    succes

3. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Hoi Richmomo,
    Aan spinning doe ik ook, maar nog nooit zwanger geweest.
    Heb er wel een keer een vraag over gesteld aan de vk, maar dat meer omdat ik wilde weten of het kwaad kon als ik zo fanatiek mee deed. Dat kon voor een eventuele zwnagerschap (vooral in het begin) geen kwaad. Nu mag ik om andere redenen niet meer pieken tijdens de les.
    Als je merkt dat het niet gaat, lijkt het me dat je even wat rustiger aan moet doen en eventueel je instellingen van de fiets moet aanpassen.
    groetjes Hartje1

4. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    ik deed ook aan spinning, maar al vrij snel ging mijn buik in de weg zitten. Niet dat die snel groeide, maar het voelde gewoon niet lekker,. Toen ben ik maar andere dingen gaan doen...

Deel Deze Pagina