Vraagje baarmoeder

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sunnycloud, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Misschien een rare vraag maar ik loop er al een tijdje mee rond.
    Eerder heb ik geprobeerd mijn baarmoedermond stand te leren kennen gedurende mijn cyclus. Nou daar is geen touw aan vast te knopen, hihi

Nu heb ik wel gevoeld dat mijn baarmoedermond niet precies in het midden zit maar meer rechts, ik dacht en kan alleen maar vinden dat hij in het midden zit. Nou ja ik maak me dus ongerust, dom misschien en ik durf het op mijn werk niet te vragen (kraamafdeling).

Is er iemand die dit kent of dit ook heeft?

Schaam me een beetje voor mijn vraag :oops: :oops:

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.281
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hi!

Bij mij zit ie meer naar links en echt niet in het midden. Maakt niets uit zoals je ziet!

Liefs,
    Snoopy

3. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Oh dank je wel ben echt heel blij dat te horen en dan ook nog van een zwangere echt super bedankt voor je reactie

4. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    het gaat er meer om dat je aan de "afstand" en "hardheid" kunt voelen als je in je vruchtbare dagen zit....als jij heel scheef staat zal het misschien idd net zo voelen als of ie meer naar links of rechts zit....maar dat is niet zo...

je zit in je vruchtbare dagen als je baarmoedermond dieper en dus moeilijker bereikbaar is en deze zacht is (soms voel je zelfs dat ie iets geopend is)...

je bent voorbij je vruchtbare dagen als je je baarmoedermond goed kunt voelen omdat deze laag ligt en deze hard en gesloten is...

liefs smoekie

5. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    @Smoekie dat verhaal dat kende ik al wel hoor maar het ging mij erom dat in wat voor periode dan ook mijn baarmoeder meer naar rechts zit.

Hard/zacht/hoog/laag daar ben ik wel van op de hoogte en dat was mijn vraag ook niet.

Maar toch bedankt hoor, ik ben al gerustgesteld.

Deel Deze Pagina