hayhay ik heb een vraagje..ik slik de pil. nu heb ik een aantal keer gezeur gehad met me stopweek dat ik 2 dagen later ongi werd in plaats van de dag waarop ik altijd ongi werd.daarover ook de ha over op gebeld en zei dat dat niet zo erg is zolang ik maar op de zelfde dag weer begon met een nieuwe strip. nu ging het 3 maanden weer goed. maar nu heb ik weer gezeik. ik moest maandag/dinsdag ongi worden maar het is er nog steeds niet. ook heb ik geen zere borsten hoofdpijn en lage rugpijn wat ik normaal altijd heb. ook voel ik altijd een zwaar gevoel in me onderbuik en dan weet ik meestal oo ik word het vandaag. maar nu voel ik niks eigenlijk. was wel maandag en dinsdag erg aan de diaree en was misselijk dacht misschien buikgriep maar de misselijkheid is weg maar de diarree niet. heel af en toe word ik wel misselijk in de nacht opeens..word er ook wakker van. ik heb geen zin om de vervangende arst te bellen want me eigen ha is zoals gewoonlijk op vakantie. en heb geen zin om weer me hele verhaal uit te leggen... weet iemand hier is van of heeft het een keer gehad???? alvast bedankt voor jullie antwoorden gr samantha