Kunnen de zwangere dames hier een antwoord op geven?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door LadyIngrid, 24 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Hallo meiden,

Ik had even een korte vraag. Ik moet nog acht dagen tot mijn menstruatie, maar heb als sinds een dag of vier krampen. Lijkt alsof de :evil: :evil: komen.
    Sinds vandaag is het heftiger geworden. Kan het zijn dat mijn menstruatie er aan komt of is het iets anders? (mijn cyclus is regelmatig 28/29 dagen)
    Hebben jullie dit ook gehad?

Alvast bedankt! :)

2. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    het zou inderdaad unnen. helaas zou het ok kunnen dat je een miskraam krijgt. het gebeurd soms al voor je menstruatie en vele vrouwen hebben het niet eens door en worden dan gewoon ongesteld, denken ze. in jouw geval, toch maar afwachten of je gaat bloeden. het is ook nog te vroeg om te testen. ik duim voor je succes

3. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Dan kan het idd twee kanten op. vreselijk die laatste 'wachtweek'

Hoe is het jou verlopen dan?

4. Rozijntje

Rozijntje Actief lid

16 mrt 2009
    125
    0
    0
    Zwolle
    Ik had helemaal geen buikpijn, ik voelde me juist heerlijk in mijn vel.
    Dus het zegt zoizo weinig elke vrouw is anders.

Groetjes

5. Wendy 1983

14 nov 2008
    29
    0
    1
    Zou het niet de innesteling kunnen zijn... Bij mij voelde ik de innesteling achter af ook, vanaf toen had ik ook zon ongesteldheidsgevoel... En zie banner! IEHHHH

Groetjes Wendy

6. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Hier voelde ik de innesteling door enorm felle steken.
    Hierna had ik (welliswaar hele lichte) krampen en begon de misselijkheid en vooral steken in de liezen.

7. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Het zijn niet echt steken. Meer lichte krampjes. Ook niet continue, maar wel vaak. Ook heb ik een beetje last van mijn borsten, wat ik anders altijd met de pil had maar sinds ik van de pil af ben juist niet heb:s
    Snap soms ook helemaal niets meer van mn eigen lichaam haha

8. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    haha ja ons lichaam is raar he!

maar wat ik bedoelde te zeggen is dat je best al klachten kan hebben wat zou kunnen duiden op een zwangerschap.

9. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ik zat het me ook net af te vragen, of je de innesteling zou kunnen voelen...wie weet, wie weet

10. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    zeker kun je het voelen

ik heb het duidelijk gevoeld
    kreeg bij het opstaan ineens zo'n pijn onder in mijn buik en onderrug kon niet meer zitten of lopen na een uur trok het langzaam weg
    ik wist gelijk dat ik zwanger was
    2 weken later durfde ik geen test te doen totdat ik 7 dagen overtijd was en toch maar een testje gedaan en die was posi ;)

11. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Ik heb het achteraf ook gevoeld.Ongeveer een week na de eisprong.Krampen en steken.Denk dat dat de innesteling is geweest.Verder voelde ik me deze keer super.Had nergens last van en straalde helemaal.Dacht dus dat ik ongesteld ging worden.De verbazing was groot dat de test positief was.Succes

12. thasista

thasista Actief lid

3 sep 2008
    268
    0
    0
    nijmegen
    hey meiden
    jullie schrijven regelmatig krampen in onderbuik en in liezen..
    ik heb de laatste tijd links ten hoogte van mijn navel iets raars wat ik anders niet heb...dat het trekt van binnen..is dat kramp?ben er zaterdag en eergister echt ff misselijk van geweest, kotsgevoel

en in mn liezen doet t ontzettend pijn de laatste tijd. niet krampen maar echt soort spierpijn en ik voel wat opgezette klieren letterlijk

verder denk ik nuchter deze x zal t wel weer niet raak zijn(ronde 8 inmiddels, iedere ronde durf ik minder te hopen want iedere maand heb je wel iets van hormonen door de ontpilling)..
    wel is maf dat mn borsten groter zijn en een beetje gaan hangen en dat als ik in mn tepels duw dat er iets uitkomt sinds vrijdag...

kan iemand me iets wijzer maken

btw morgen afspraak met dokkie laat ik meteen naar mn tepels kijken waar die substantie uitkomt...

kisss

13. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ik had vanmorgen ook last van ongikrampen, maar nu al niet
    meer... Wel moet ik heel veel plassen, maar dat kan ook door
    de thee komen :(

Maar ik ben eigenlijk te nuchter om te denken dat ik zwanger ben,
    ik weet gewoon zeker dat het deze eerste IUI ronde nog niet raak
    is...

14. aloeetje

aloeetje Actief lid

25 aug 2008
    204
    0
    0
    huisvrouw
    hattem
    Loop 1 dag achter je aan met de cyclus, maar had gisteravond met name ook van die rare steekje onder in de buik, met name rechts.
    Af en toe hele heftige steekjes maar ook zo weer weg, nu klein beetje tot geen last.
    Wel veel van mijn darmen laatste paar dagen!

15. Tinkelbel

Tinkelbel Actief lid

4 sep 2008
    253
    0
    0
    Is het gevoel anders dan normaal? Ik had 1 week voor NOD ook last van krampen en opgeblazen buik. Achteraf de darmen en zie nu resultaat. Maar voelde intuïtief wel dat het deze keer 'anders' was.
    Even afwachten en dan testen, enige advies. Succes!

16. valhalla

valhalla Niet meer actief

Het kan twee kanten op he (lekker irritant)

Ik had een paar dagen na mijn eisprong een week lang een vreemde lage buikpijn, ook alsof ik ongesteld moest worden. Anders had ik dat nooit.

Ik ging er ook vanuit dat ik ongesteld ging worden, maar ik bleek dus echt zwanger. Die buikpijn voel ik nu ook nog steeds trouwens.

Hoop voor je dat je zwanger bent!

Deel Deze Pagina