Dames, ik kon niet meer wachten en heb tog gestest. 4 dagen voor nod.. alleen zag ik dus een streep na afleestijd.. help!! Wat vinden jullie ervannn is dit een indrooglijn.. word er zelf een beetje gek van! Nu nog 2 dagen voor nod.. heel raar maar heb geen symptomen meer soms wel ongi krampjes maar wel anders dan normaal.. ik durf niet meer voor nod te testennn... pff!
Hoe is deze verder opgedroogd? Want dit ziet er positief uit hoor. Ze hebben tegenwoordig meer tijd nodig... Na 30 mij zou deze roze en wat dobkerder moeten zijn...
Is de test op de foto de test van 4 dagen voor NOD en dus van inmiddels 2 dagen geleden? Omdat je aangeeft dat je nu 2 dagen voor je NOD zit? In dat geval denk ik dat je het beste even een nieuwe test kan doen. Hij zou dan bij een goede zwangerschap nu alweer een stukje duidelijker moeten zijn.
@Meissie1001 2 dagen verder nu maar is niet donkerder geworden.. streepje is nog steeds bijna t zelfde! omdat ik zo vaak er na heb gekeken kan ik serieus geen verschil meer zien.. Nog steeds een vaag roze streep.
Ja klopt! Nu nog 2 dagen voor nod. Ik heb nog een test thuis, maar ik durf het niet, misschien ben ik echt bang voor negatief testenn of moet ik het tog doen! Ik heb wel heel vaak gelezen dat het beter is om ochtendurine te gebruiken, moet ik het gewoon nu doen of wachten tot morgen ochtend?
Ik kon niet wachten!! Heb net gestest binnen afleestijd verscheen dit streeptje?! Mag ik nou juichennn?!!! Kan het niet beseffennn!
Ziet er goed uit vóór NOD met een paar kopjes thee. Hopelijk loopt ie verder op, denk dat ie morgen met ochtendurine al een stuk donkerder is!
Ohh ik durf nog niet te juichen! Haha zo raar gevoel dit! Ben snel naar kv gereden heb een cb test gehaald. Morgen ochtend als ik het vol hou wil ik nog een keer testen. Of misschien op me nod testen, wauw gemengde gevoelens dit!
Ziet er goed uit hoor!! Ik had 10dpo ook op kV een heel licht streepje na de 5 min, volgende dag heel licht binnen 5 min en inmiddels een dikke 2-3 weken op de cb😬😃 hoop dat ze mooi op gaan lopen! Alvast voorzichtig gefeliciteerd