Wat staat ons nog te wachten

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by zico, Jun 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    Kan iemand me helpen wat ons nog te wachten staat en hoe de onderzoeken zijn.

Kom net van de gynocoloog, heb wat nieuws gekregen waar ik bang voor was, maar er was wat goed nieuws ook.

We zullen beginnen bij het goede.

M'n man heeft 71% goed beweeglijke zaadjes, dus mogen we niet van klagen en ik dacht dat hij zei dat ze met genoeg waren ook, dus daar was nikske opaan te merken.

Bij mij was het minder, de tempkaarten waren een plaatje van een boekje dacht hij mooie tempen en dalingen. Dus daar kon het ook al niet aan liggen.
    De luteale fase was kort.
    Op dag 14 krijg is steeds een eisprong

Wat gaan ze nu doen?
    Moet bellen als ik op bezoek heb gekregen en dan tussen de 12 en 14 dagen moet ik langs komen voor een onderzoek of m'n slijm aan de baarmodermond niet te dik is.
    Ook moeten we dan betrekking hebben gehad zodat hij kan zien hoe het gesteld is met het sperma en of ze erdoor kunnen, want hier kan het eerste probleem liggen. Alsook kijken ze dan of er een eicelletje is.
    Als dit alles toch inorde moest zijn dan gaan de dus kleurstof in m'n baarmoeder spuiten om te kijken of de eileiders niet dicht zitten, indien ze dicht zitten moet ik ze open laten maken.

JEEETJE....... EEN SLAG IN MEN GEZICHT.

We gingen eens vlug zwanger geraken , snele een baby maken. daar denken ze hierboven deze keer toch anders over dus.

Dit alles zou waarschijnlijk door m'n spiraal gebruik zijn van mirena....

Ondertussen geen hormonen, gewoon afwachten.

Hopelijk geraken we deze maand toch nog spontaan zwanger en is dit alles niet nodig.....

We hebben een goede uitleg gehad, maar zullen we in de toekomst ook hormonen moeten gaan gebruiken wat denken jullie ervan

2. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Kan me eigen niet voorstellen dat het door je spiraal is gekomen. Dit is allemaal zo goed getest en alles.

Desondanks wil ik je wel succes wensen.

Maak je n iet e veel druk om de onderzoeken. Wat uit de onderzoeken komt zal ook de behandling vorm geven. Je kan nu eigenlijk nog niet doordenken over wat er allemaal te wachten staat.

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dat van dat spiraal kan ik me ook absoluut niet voorstellen. Je krijgt dan nog veel minder hormonen binnen dan via elk ander middel.

Maargoed, ik snap dat je teleurgesteld bent maar eigenlijk zijn alle onderzoeken tot nu toe goed.
    Die korte luteale fase valt m.i. ook mee...op dag 14. De gemiddelde vrouw heeft rond deze tijd toch een eisprong (of ben ik er nou al weer zo uit).

Nu dus eerst een samenlevingstest en dan w.s. een HSG..
    Dat is te doen meid, echt! Heel veel succes!

Share This Page