Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en moet even mijn verhaal kwijt hoor. Vorig jaar februari ben ik van de "gewone" pil overgestapt naar de prikpil omdat ik last heb van mastopathie. De prikpil zou minder hormonen van een bepaald soort bevatten en daarom beter voor me zijn ivm de mastopathie. Sindsdien ben ik niet meer ongi geweest. Eerst is dat wel prettig natuurlijk, maar nu speelt er sinds een tijdje een sterke kinderwens bij mijn vriend en mij. Hierover heb ik gebeld met de assistente van de huisarts en werd mij verteld dat als er jaar verstreken was ik maar eens terug moest komen. Nu heb ik sinds 2 weken steed gigantische buikpijn net of je giga ongi moet worden, alleen komt er niets! Hierover weer contact gehad met de assistente (dit keer een andere) en deze vond het niet normaal dat ik sinds februari 2006 geen bloeding meer had gehad en moest meteen langskomen. Was eigenlijk wel een opluchting. De huisarts wist het ook niet en nu moet ik naar de gyn. Ben alleen wel een beetje bang geworden van alle verhalen hier over PCO etc. Ik hoop op een goede afloop, sorry voor het lange verhaal, maar moest het toch echt even kwijt. Groetjes Puck
Heel veel succes, en niet bang worden hoor, ook met PCO is er kans om zwanger te worden. Gewoon positief blijven!
Bedankt voor de lieve reacties. Sinds zondag 10 juni ben ik nu ongesteld en het wordt steeds heftiger. Ben zo blij! Ben benieuwd hoe mijn cyclus nu gaat lopen en wat de gyn zegt. Daar moet ik 25 juni heen. Ben echt zo opgelucht dat ik vanzelf ongi ben geworden. Groetjes Puck