hallo vk. sinds maart proberen we zwanger te worden van ons 1e kindje. Anderhalve week geleden ben ik niet ongesteld geworden. ik heb nu 3 testen gedaan ( om de 3 dagen) maar die zijn allemaal negatief. ik word helemaal gek omdat ik niet weet of ik nu zwanger ben of niet. heb wel veel kwaaltjes waardoor ik denk wel zwanger te zijn. moet vaak plassen, ben steeds moe, was vorige week woensdag hele dag super misselijk, heb steeds buikpijn. het voelt al een dikke week of kan ik elk moment ongesteld worden maar heb nog nooit zolang niet mijn nod gehad. ook ben ik niet te genieten de laatste dagen. vandaag heb ik de arts gebeld maar die zegt niks voor me te kunnen doen die zegt alleen dat ik moet afwachten tot ik een positieve test heb. weet u mischien meer?
alweer een negatieve test. ook met de huisarts gebeld maar die zei dat als ik zwanger was er vanzelf een positieve test kwam en anders was ik niet zwanger daar word je dus ook niet echt geholpen. het wachten duurt zo lang en wat moet ik nou...
Hoi D1990, ik denk dat ik niet veel anders kan zeggen dan de HA. Komende dagen zal er echt iets duidelijk worden, want je moet nu met een week toch echt wel positief testen als je zwanger bent. En anders heb je gewoon een keer een langere cyclus. Onbedoeld kan de spanning ook meespelen dat je NOD nu langer op zich laat wachten. Ik duim met je mee, maar ik zou het echt nog een wek aankijken alvorens de HA weer te bellen. Groetje Brigitte