Hiii. Ik ben nieuw hier... Mijn man en ik willen graag zwanger worden... Maar nu vroeg ik me af na hoelang na gemeenschap kun je testen? En maakt het iets uit met wat voor een test je test? Er zijn er namelijk zoveel in verschillende prijscategorieën .... Liefs x
Je kan testen vanaf de dag dat je ongesteld moet worden of een paar dagen daarvoor met een vroege zwangerschapstest. Als je weet wanneer je eisprong ongeveer was weet je ook wanneer je ongesteld zou moeten worden Ik testte zelf met de action en kruidvat (2 voor €5)
Weet je wanneer je eisprong was of wat je cyclus ongeveer is ? Anders kan je ongeveer 2 weken na je eisprong testen! Ik heb altijd de Kruidvat 2v5 gebruikt! Spannend! Heel veel succes en hopelijk ben je snel zwanger!
Je komt er nog wel achter dat de meningen op dit forum ontzettend uiteenliggen, als het gaat om het gebruik van testen. Logisch ook, iedereen heeft eigen ervaringen, zowel positieve als negatieve. ik gebruikte altijd kruidvat, maar daarmee testte ik nooit positief voor NOD (ookal waren die ook "early". Bij deze zwangerschap teste ik al erg vroeg positief met de predictor early. Wat ik altijd graag had gewild, is gewoon afwachten tot ik 2, 3 dagen overtijd was en dan een goedkoop testje wagen om te kijken of het raak is. maar zolang heb ik nooit geduld kunnen hebben helaas Succes en veel plezier in deze spannende tijd!