Goedemiddag, Even van mjj aftypen. Ik heb sinds juli een spiraal want een wens voor een 5e is er niet en als die er al was dan misschien over 4 jaar bij wijs van spreken. Mijn borsten en tepels doen zon zeer en zo extreem moe, nu hoor ik van vele dat ze moe zijn, ligt dus vast aan het weer.. ik wou mijzelf niet langer gek maken dus ik deed een testje en die was negatief! Heb er later nog een gedaan want nog geen menstruatie die zou ik 2 dagen geleden moeten hebben en die zag er wel positief uit en roze, zal na het uploaden wel weer niks wezen.. En net weer een en negatief. Vanmiddag ga ik de cb extra vroeg zwangerschapstest doen want die reageert al vanaf 10 en als die negatief is dan stop ik weer met dat getest. Zoveel kansen zijn er toch hopelijk niet met mirena zwanger raken he??
ik zie wel 'iets' op de foto's. Maar zag je deze streepjes op afleestijd al of later pas? Want als het later was dan kunnen het nog indroogstreepjes zijn. Ik heb geen ervaring met een spiraal, maar wel met de minipil. Dat is hetzelfde soort hormoon (progesteron) en daarmee was ik maanden niet ongesteld. Ik weet dat dit ook kan bij een hormonenspiraal, dat je maanden niet meer ongesteld wordt en dan ineens weer een bloeding kunt hebben
Nee was binnen afleestijd. Maar qua menstruatie weet ik inderdaad dat het langer kan duren maar heb meestal zere borsten als ik ongesteld word en nu heb ik het al eventjes en dat was bij mij altijd een teken van zwangerschap als de menstruatie niet doorzette.Heb ook zojuist de clearblue gedaan en negatief, blij mee!
wat ook nog kan is dat je wel een eisprong hebt en dat die daar op reageert. Dat heb ik zelf ook al eens gehad. Progesteron voorkomt namelijk geen eisprong maar wel een innesteling
Ik denk dat het niks is. Ik zou de testen ook niet uit elkaar halen volgens mij kreeg je daar ook streepjes van. Ik begrijp je bezorgdheid. Ik werd ook ineens niet meer ongesteld bij het spiraaltje. Ook een test gedaan gelukkig was het niks.
Nee zag het streepje goed maar voor de foto even uit elkaar gehaald. Maar inderdaad soms maakt een spiraaltje onzeker!
Sorry maar je krijgt echt geen streepjes op een test door hem uit elkaar te halen hoor. Dat zou wat zijn zeg.
Ja zeker dacht iets vaags te zien en toen niks meer en toen ik later keek wel 2 strepen maar niet blauw maar echt duidelijk een indroog en toen maar gelijk weggegooid neem gewoon aan niet zwanger te zijn gelukkig voor mij Wel nog zere borsten maar voelt ook alsof ik ongesteld word al 2 dagen dus als t even doorzet zal dat fijn zijn
De testen zijn er niet voor gemaakt om ze uit elkaar te halen. Als je hem inelkaar niet ziet en als je hem uitelkaar wel ziet dan zou ik er niet op vertrouwen... maar dat is mijn mening.
Daar heb je gelijk in. Ik deed het voor de foto want kreeg t er niet op. Trouwens na t uploaden zie je nog niks. Hier trouwens nog niet ongesteld wel nog steeds de krampen en zere borsten. Dat het maar snel doorzet zit namelijk niet te wachten om zwanger te zijn!!
Deze snap ik niet? Progesteron voorkomt toch geen innesteling? Dat zou wat zijn aangezien progesteron juist wordt aangemaakt na de eisprong en ervoor zorgt dat het baarmoederslijmvlies nog dikker wordt zodat een bevrucht eitje beter kan innestelen. Of begrijp ik je verkeerd haha.
Dit klopt dus niet. Zou wat zijn zeg. Al die dames in de mmm die na een punctie/tp/iui utrogestan moeten gebruiken (dat is dus progesteron) en dan zou progesteron een innesteling tegen houden? Gelukkig niet
Ik werd met mijn spiraal ook niet ongesteld, dat vond ik zo fijn eraan. Ik had wel gewoon pijnlijke borsten op het moment dat ik ongesteld zou moeten worden en voelde ook altijd het groeispurtje van mijn ei. Jouw verhaal klinkt niet heel vreemd. Daarnaast vind ik je testen echt negatief, wellicht reageert hij op je lh piek
Dat kan het natuurlijk ook zijn dat ik nu niet meer ongesteld word door het spiraaltje, dat zou ik wel ideaal vinden!!! Vorige maand zo heftig ongesteld geweest en soms houd het echt wel 1.5 week aan. En heb ook gehoord dat je niet altijd ongesteld hoeft te wezen maar vind dan die zere borsten niet zo heel leuk want dan ga ik toch weer aan de twijfel. Maar denk dat ik dat maar niet meer moet gaan doen