Ik was ook ontiegelijk moe. Ook last van krampen en zelfs misselijk . Eigenlijk precies zoals bij mijn andere 2 zwangerschappen. Eerst 2 weken afgewacht en daarna toch met trillende handjes een test gedaan. Toen bleef het echt 3 maand weg ik was helemaal blij.. toen weer een tijd wel geweest en nu ook weer krampen en gevoel van ongesteldheid maar nu wil het ook weer niet door zetten... Word er eigenlijk een beetje moe van want heb echt wel buik pijn enzo maar het zet niet door. Als ik dit had geweten was ik gewoon aan de pil gegaan
Als jou dat meer rust geeft gewoon morgen testje doen van de kruitvat. Als deze ook negatief aan geeft dan toch proberen te laten rusten. Ik lees hier vaak dat ze zeggen als je echt symptomen hebt van een zwangerschap dat je test dan ook echt wel positief moet aangeven. Ik hoop met je mee op morgen een negatieve test
Dat is het rotte heb 3 positieve!! Dus vind t zo raar maar nu die cb op niet zwanger en die predictor zeer licht en meestal als ik zwanger ben kom ik er altijd vroeg achter alle strepen zijn dan nauwelijks waarneembaar maar snap er nu dus echt niks meer van en dat in combinatie met spiraal maar inderdaad morgen nog een kruidvat test en als die positief is de dokter bellen of verloskundige en anders t laten rusten. Ook al wil ik t niet zorgt dit toch wel voor erge verwarring en kan t niet laten rusten of zo..ik houd je op de hoogte
Nou wat je zegt dan maar de pil. Verschrikkelijk dit zeg. Wauw. Maar ja las wel op internet dat er 2 op de 1000 in t eerste jaar met een goedgezet spiraaltje toch zwanger raken. Bij mij is t niet alleen fijn als t negatief is maar als ie positief is ratelt het door mijn hoofd dat het spiraaltje er dan uit moet en je grote kans heb op een miskraam en dat doet ook pijn, bleh
Wat ontzettend spannend voor jullie. Ik zie het wel op de testen van de Kruitvat. Misschien is het fijn om hiermee door te testen? Ik weet niet of dit klopt maar volgens mij heeft Clearblue iets meer HCG nodig om positief uit te slaan. Wij hadden een niet zwanger resultaat en de Kruidvat was positief. Na een aantal dagen had ik pas een positieve test van Clearblue. Hoe voel je je zelf?
Ik voel me hartstikke zwanger net als bij de andere 4. Krampen echt al dagen en zere borsten en t niet doorzetten van de menstruatie.. ja die clearblue kreeg ik dus dacht ach doe ik die ook gewoon.. en ja lees wel vaker dat zon test pas later positief uitslaat, niet bij iedereen maar toch. En las ook dat ook early testen niet alle vroege zwangerschappen een positief resultaat geven. Nou zit maar in een rollercoaster dus morgen nog even een test en dan laten rusten mits negatief. Ik zal het hier plaatsen
Ik ben ook nieuwsgierig. Heb je nog een foto van de predictor? Kunnen we meekijken. Ga je nog opnieuw testen of laat je het even rusten?
Goedemiddag! Nee heb niet getest meer.. maar vind het raar dat ik 3x op rij (want zoveel zaten er in het doosje) positief test met me telefoon bij de hand aan het bekijken hoeveel minuten er aan voorbij gingen. 3 minuteb..en dan met kruidvat 1x positief daarna negatief, cb negatief en predictor een mwahhh streepje, niet op de foto te krijgen. Heb dus nog zon doosje besteld van 3 stuks. Want als er echt wat zit dan zouden die strepen nu zichtbaar moeten zijn dus dan behoud ik t even bij die testen. Of kan het niet zijn dat die cassettes van testjezelf heel weinig hcg nodig hebben? Daarom wacht ik even af tot morgen en dan hopelijk negatief. En mocht het positief zijn doet een vriendin van mij ook een test om te kijken of de test niet standaard zon uitslag geeft. Lijkt me nogal verwarrend voor vrouwen die echt voor een kindje gaan. Dus morgen zal ik even een foto laten zien hier negatief of positief en heb me ook voorgenomen even de huisarts te bellen gewoon puur even om mij zorgen weg te nemen
Heb ze hier welnal regelmatig kangs zien komen met lichte streepjes binnen tijd die dan niks betekende. En deze dames waren ook niet zwanger. Ik ben benieud of er morgen een duidelijke oploop te zien is als je testen binnen zijn
Hoihoi, ik volgde dit topic al even en ik wilde al steeds vragen of die cassettes misschien van testjezelf waren, want daar heb ik van de zomer ook een keer vaag streepje binnen afleestijd gehad. Ik was toen niet zwanger. Ik zal even kijken of ik de foto kan vinden en dan zal ik het hier plaatsen. Zoals ik het lees ben je niet bezig met zwanger worden, dus ik hoop voor jou dat het net als bij mij vals is. Toevoeging: ik heb de foto’s gevonden en bijgevoegd.
Wat erg he? Voor mij alleen maar prima natuurlijk.. maar in combinatie met symptomen werd ik natuurlijk compleet gek door maar te gaan testen.. en dan heb ik 3 van die testen achter elkaar.. vandaar dat ik nog zon pakje besteld heb die ik dan samen met een vriendin doe.. worden mijn strepen donkerder hang ik aan de bel maar zijn die van haar ook zichtbaar.. wat echt niet niet kan.. Dan ga ik denk een bericht eruit gooien naar testjezelf want dat is echt te gek voor woorden!! Met name dan voor vrouwen die het wel heel erg graag willen en voor mij dan omdat er paniek is voor waarschijnlijk niks.
Ik vind deze al wel duidelijker dan laatst. Ik had ook een spiraal (gister eruit gekomen) en is nu verwijdert. Maar ik had ook zwangerschapssymptomen, ook cassettes van testjezelf gekocht maar bij mij waren ze negatief. Vorigeweek een echo gehad en geen zwangerschap te zien. Zou anders even laten bloedprikken dan weet je het zeker.
Ik zie het streepje ook op alle testen, maar ze blijven even licht allemaal.. Dan neig ik naar negatief? Benieuwd wat er morgen uit je testen komt, ook als een vriendin 'm doet..
Zelf eruit gekomen? Voelde je dan ook wat? Ik voel het soms prikken daar beneden Geen nieuwe spiraal meer? Of een wens voor een kindje? Bedankt voor je tip, ik wacht die testjes eventjes af en dan bel ik mochten ze positief zijn.
Ja daar neigt het inderdaad naar. En dacht inderdaad van dan die vriendin ook maar dan zullen we het meemaken. Zondag negatieve cb en maandag dus positieve testen en dinsdag een ik neig naar negatieve predictor.. en dan een digitale niet zwanger.. maar hcg verdubbeld om de 24 a 48 u dus wat dat betreft.. dat maakt me dus horendol