Spiraal en zwangerschapstest

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Cupcake01, Mar 19, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nienie26

nienie26 Bekend lid

Nov 24, 2013
    844
    208
    43
    Oew pijnlijk:(. Ik had nu 2 dagen oud bloed nu niks meer... ik denk echt niet dat je je druk hoef te maken hoor. Heb je je spiraal pas net? Miss moetje lichaam er gewoon aan wennen. Mijn lichaam heeft er een jaar over gedaan. En nu nog de dag dat ik ongesteld moet worden heb ik heel veel pijn aan mijn rug had ik eerder nooit. Als je je er echt niet fijn bij voelt zou ik hem er uit halen. Maar Misschien moetje nog even geduld hebben;)

2. Cupcake01

Cupcake01 Fanatiek lid

Feb 8, 2016
    2,981
    1,320
    113
    Female

Dag 4 met oud bloed. Misschien maak ik mij onbewust wel wat te druk inderdaad maar als dit gewoon zo blijft en de menstruatie blijft uit is dat natuurlijk wel erg fijn maar gebeurt nu van alles dat ik op zoek ben naar antwoorden. Ik heb het spiraaltje sinds begin juli en later nog terug geweest voor een check! Had er vanochtend wel donkerrood bij dus als dat helder word dan ben ik wel ongesteld maar dan toch even van die onzekerheid af!:)

3. Cupcake01

Cupcake01 Fanatiek lid

Feb 8, 2016
    2,981
    1,320
    113
    Female
    Oke dit klinkt zeer waarschijnlijk stom maar ik ben mega blij want ik ben ongesteld!!!!:roflmao:

4. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

Jan 4, 2013
    5,299
    1,769
    113
    Female
    Gelukkig eindelijk duidelijkheid.

Share This Page