Spiraal eruit begin augustus. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Norge, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    @ Dotje Wat spannend zeg..... Laat je ons weten hoe het afloopt? Ben wel heel nieuwsgierig!:D

Damens leven jullie nog?
    Had weer een positieve test, straks maar weer mijn vent bespringen.... :D
    Of het nog uithaalt? Ik weet het eigenlijk niet... Ze zeggen toch dat één keer in de 2 dagen voldoende is? Grijpen jullie ook al jullie kansen of houden jullie je aan de één keer per twee dagen als jullie weten dat je eisprong nadert?

2. dotje24

dotje24 Actief lid

24 jan 2010
    105
    0
    0
    dordrecht
    Hihi ik pak wat ik pakken kan hoor! Heb ergens wel 's gelezen dat het goed is voor de aanmaak van nieuwe spermacellen om ze een dag rust te geven. Ik heb me er nooit zo druk om gemaakt, wat komt dat komt...

Maareh poehee ik kan niet wachten tot zondag, er schiet zoveel door m'n lichaam heen. Zat vanmiddag op de fiets en werd me ineens misselijk :-s M'n buik voelt als n ballon... Maar heb ook steeds weer krampjes in m'n buik... Lastig hoor om er niet steeds mee bezig te zijn.

Naast de ovulatietesten gebruiken jullie ook nog andere methoden? Temp meten?

Groetjes Dot!

3. Ninoos

Ninoos Lid

16 aug 2011
    97
    0
    0
    Financieel planner
    Hoi,

Nee hou hier ook geen rekening met hoe vaak, alleen als er iets meer dan 3 dagen tussen zit ga ik me wel zorgen maken hahaha. Maargoed, voel me nu ook zo raar dat ik even geen zin heb, zo moe, zo opgeblazen, borsten doen zeer, ruik van alles, last van mijn darmen, kramjes de hele tijd... Zo vaag, zo spannend...

Dot, ga jij zondag testen? Ik ga, ondanks mijn lange cyclus ook zondag testen, kan het niet meer volhouden. Heb zelf stiekem al gekeken wan neer t dan zou komen, 5 juni, erg hè? Loop een beetje heel erg op de zaken vooruit!!! Maar wel een mooie datum.

Hoe is t met de andere dames?

Vandaag lekker vrij, zo de kids naar school brengen, die hebben feest, juf is 40 jaar juf, daarna ga ik leren, vanmiddag naar t voetbalveld, lekker dagje dus zo. Genieten van de kids, heerlijk!

4. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Ik vind dat jullie al veel sneller gaan testen. Zondag is nog veel te ver weg! Jullie kunnen ons toch niet zo lang in spanning houden?:D
    Ik heb niet echt vanaf dag 1 getemperatuurd, sinds een week doe ik het wel. Ik schrijf het niet op maar probeer wel voor mezelf te kijken wat er met mijn temperatuur gebeurd?
    De temperatuur moet toch stijgen na je ei? En hoe lang moet deze dan hoog blijven?

@Lilage en Jel Leven jullie nog?

Ik zojuist weer een ovutest gedaan maar die was nu negatief. Heb natuurlijk al 2x een positieve test in handen gehad.
    Is dan ook mijn ei al gesprongen? Ik heb nu namelijk nog steeds last van dezelfde steekjes.....! Sorry, ben echt een leek!

5. Jel123

Jel123 Actief lid

1 aug 2011
    222
    0
    0
    Ik had helemaal geen mail gekregen dat er alweer iets geplaatst was? Hmm, vreemd.

Bij mij nog steeds onzekerheid. Afgelopen maandag een negatieve test gehad, maar nu ook nog steeds niet ongesteld? Tja, kan natuurlijk ook door de Mirena komen dat alles weer goed op gang moet komen. Vroeger had ik wel een regelmatige cyclus, ik blijf dus nog een beetje hoop houden dat ik toch zwanger ben. Weet nu even niet wanneer ik weer een test ga doen, denk zaterdag pas (als ik me in kan houden...)

Norge, die test van clearblue is wel lekker duidelijk met zo'n smiley. Denk dat ik die de volgende keer ook ga gebruiken.

6. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    @Jel Wanneer mocht je officieel testen? Je hebt inderdaad kans dat het door die rot mirena komt, alles raakt er van in de war!

7. dotje24

dotje24 Actief lid

24 jan 2010
    105
    0
    0
    dordrecht
    Haha Norge stook jij me nog ff verder op! Ik sta al te springen om te testen, maar ik ga het niet doen. Had maandag een test van kruidvat gedaan en die bleef wit. Heb die digitale van clearblue wel liggen, maar zit dit weekend zo tegen t einde van m'n cyclus... En vriendlief is de komende dagen op training incl overnachting, ik moest echt wachten van hem ( wil ik zelf ook hoor, dit moeten we samen delen).

Wel gek hoor, ben voor twee dagen voor het eerst echt alleen thuis met m'n meisje, ook 's nachts. Normaal laat ik ze thuis als ik n slaapdienst heb, maar dan ben ik aan t werk en is dat toch anders. Het zal stil zijn...:cool:

8. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Ik leef nog! Maar ben druk met veel dingen!

@jel, ik denk dat je nog steeds hoop kunt houden hoor...heb bij mijn eerste ook wel 5 testen gedaan ofzo.
    @norge, nou kieken wat t klussen op heeft gebracht over 2 weken:)
    @Dot, spannend, maare, te vroeg testen heeft idd geen zin, als t er zit, zit t er al toch? Beter dat je op een moment test dat t echt zinvol is, dan heb je echt wat! (hahaha, ik ben ook zoooooo ongeduldig soms:p)
    @Ninoos, u maak t ook spannend:)

Ben er niet veel, maar houd jullie in de gaten!

9. Jel123

Jel123 Actief lid

1 aug 2011
    222
    0
    0
    Helaas, net ongesteld geworden. Op naar de volgende ronde!

10. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Aaaaaaagh wat jammer Jel!
    Maar idd op naar de volgende ronde!

11. Jel123

Jel123 Actief lid

1 aug 2011
    222
    0
    0
    Ja op het moment dat je dat ontdekt echt balen! Maar goed, ook wel blij dat ik ongesteld geworden ben zodat ik weer verder kan. Heb m'n banner gelijk aangepast. Heb hem nu op 30 dagen gezet.

Nou dames, nu moet er wel 1 van jullie bij zitten met een positieve test hoor! Spannend!!!

12. Ninoos

Ninoos Lid

16 aug 2011
    97
    0
    0
    Financieel planner
    Jammer jel, ti's zo Normaal dat t niet zomaar lukt maar we willen zo graag hè?

Ja ik maak t echt spannend, ben name lijk misselijk en echt zoooo moe, niet normaal, vooral lichamelijk moe, dus niet ik wil slapen maar meer, ik wil niet meer bewegen. Net kids op de fiets weg gebracht en dan bij elke hobbel voel ik pijn in mijn bm. Ik moet ook nog even op de fiets weg om avondeten te halen, zie er gewoon tegen op. Pfffff. Dus of ik ben zwanger, of mijn lichaam moet heel erg wennen aan het weer ongesteld worden, of mijn lichaam weet mij weer heerlijk het hoofd op hol te brengen. We zullen zien.

Ik ga zondag testen als ik niet ongi wordt. Vrij en zat moet ik werken dus dan vind ik dat niet gezellig. En uitgaande van een superlange cyclus ga ik geen positieve test krijgen. Uitgaande van een normale... Tja we zullen zien...

Oei bedenk me nu dat ik vanmiddag het dochtertje van mijn vriendin een paar uurtjes te spelen krijg, meisje is 1, super leuk kind maar eigenlijk heb ik daar de energie niet voor hahahaha naja, hopen dat t droog is vanmiddag, dan gaan we lekker naar de speeltuin!

13. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    @Ninoos Wat ontzettend spannend voor jou zeg..... Ik hoop zo voor je dat je zwanger bent, dat zou toch helemaal, helemaal super zijn!!!
    Maar wat denk je? Heb je er stiekem een goed gevoel over?

14. Ninoos

Ninoos Lid

16 aug 2011
    97
    0
    0
    Financieel planner
    Ja ik heb er stiekem een goed gevoel over, maar durf totaal niet op mijn eigen beoordelingsvermogen te vertrouwen. Dus eigenlijk ook weer niet... Hahah, lekker vaag hè?

15. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Ja, ben benieuwd meid....

Bij mij zijn de steekjes gelukkig over.... Ben benieuwd wanneer mijn eisprong precies is geweest!

16. Ninoos

Ninoos Lid

16 aug 2011
    97
    0
    0
    Financieel planner
    Meiden ik moet even wat kwijt. Mijn vriendinnetje is zwanger! Ze heeft een zoontje van 6 en 4 jaar geleden een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. Nu, bijna 39 is ze 6 weken zwanger!!! Ik ben zo blij, kan het wel van de daken schreeuwen, maar dat mag natuurlijk nog niet en is ook niet mijn taak dusss schreeuw ik het even naar jullie!!! Nooit meer verwacht, heel hard gehoopt en het wondertje is geschied!

17. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Gefeliciteerd wat ontzettend leuk zeg! Wat zou het leuk zijn als jullie nu gelijk zwanger zijn hoor! Weet ze van jouw eventuele zwangerschap af?

18. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Ninoos, hoeveel dagen na je eisprong begon je zwangerschapssymptomen te krijgen?

19. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Dames,

Hoe gaat het hier? Nog vorderingen?

Ik had weer dik slijmverlies.... Hoe kan dit nou? Betekent dit dat mijn eisprong nog niet is geweest?

20. dotje24

dotje24 Actief lid

24 jan 2010
    105
    0
    0
    dordrecht
    Hè wat gek norge! Ik had ook veel slijm tijdens de tijd dat ik de mirena had. Misschien toch ontregeld door de mirena?

Hier veel pijn in de buik en ook wat slijmverlies. maar verder nog steeds alle gekke symptonen die ik had. Morgen testen! Ben benieuwd en ben best zenuwachtig.

Fijne avond!

Deel Deze Pagina