Spiraal eruit begin augustus. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Norge, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ninoos

Ninoos Lid

16 aug 2011
    97
    0
    0
    Financieel planner
    Hoi dotje, jij gaat morgen testen, is dat je nod?

@ norge, ik weet niet precies wanneer ik mijn eis rong had, maar ik begon ongeveer dag 17, 18 allerlij dingen te voele, ruiken en zien. Ik denk nu heel sterk dat ik niet zwanger ben, en toch ook weer wel. Mijn man vind t morgen te vroe om te testen, dus ik zei net dan wachten we nog even maar ik denk dat ik t toch f
    Ga doen. Wie weet en dan wil ik het zsm weten om te genieten.

@ dotje, wat voel jij dan allemaal? @ norge, heb jij ook al klachtjes?

Spannend, morgen zal ik even laten weten hoe de test gegaan is. Jij ook dotje?

2. Jel123

Jel123 Actief lid

1 aug 2011
    222
    0
    0
    Spannend voor jullie! Dat wachten voor het testen duurt ook zo lang hè :D Ben ook wel benieuwd wie de eerste van ons topic wordt die zwanger is, hoop dat we snel allemaal zwanger zijn :)

Bij mij is de ongi een stuk minder heftig dan vorige maand. Eigenlijk maar 1 dag echt erg geweest en het lijkt nu al te stoppen. Denk dat ik vanaf dag 13 ovu testen ga gebruiken of kan het zelfs nog wel wat later? Ik vind het zo moeilijk inschatten...
    Heb nu een cyclus gehad van 28 dagen (maar gelijk na Mirena) en 30 dagen. Eisprong zou dus rond dag 17 kunnen zitten als ik 30 dagen aanhou.

3. dotje24

dotje24 Actief lid

24 jan 2010
    105
    0
    0
    dordrecht
    Nou vanmorgen vroeg de test gedaan, maar deze gaf 'niet zwanger' aan. Maar ben ook nog niet ongesteld... Het zou m'n nod moeten zijn vandaag. Houdt m'n lichaam me nu dan echt zo voor de gek met wat ik voel?
    Ik voel altijd goed m'n eisprong en merk wanneer die nadert.
    Daarna ging ik me al vrij snel licht in m'n hoofd voelen, kreeg ik last van m'n darmen en veel lucht, opgezet en een gevoelige onderbuik. Afgelopen week liepen de tranen over m'n wangen als m'n vriend wat liefs zei, ik naar m'n kleine keek en ze ontzettend schattig aan t spelen was. Ik kreeg ik last van vlagen misselijkheid, zwaardere borsten en gevoelige tepels. Die er overgens nu uitzien als of ik weer borstvoeding geef, speenachtig... Wel heb ik last in m'n buik alsof ik ongesteld zou moeten worden, maar dat had ik bij m'n vorige zwangerschap ook. En een erg gevoelige baarmoeder, gek praatje maar als er 'lucht'' langs gaat kruip ik ff ineen van een kramp. Ben ik m kwijt, niets meer aan de hand.

Nou ik wacht t rustig af, ik heb met mezelf afgesproken me niet gek te maken... Komt t niet doorzetten, dan doe ik later deze week nog n test...

Ninoos ik ben benieuwd naar jou test!!!!

4. Ninoos

Ninoos Lid

16 aug 2011
    97
    0
    0
    Financieel planner
    Hoi, ook vanmorgen getest, niet zwanger. Ook nog niet ongi, wel Last van mijn baarmoeder, vaag allemaa. Net als jij dotje, houd me lichaam me zo voor de gek ? maargoed, heb al eerder aangegeven dat ik in t verleden ook wel cyclussen van 45 dagen dagen dus vanmorgen maar weer gelijk geklusd. hihi, je weet maar nooit. Verder gewoon afwachten, mocht eea niet doorzetten dag over een week weer testen.

@ jel, ik zou denk ik dag 12/13 aanhouden, straks mis je um. Ik doe dit de volgende ronde ook maar. Benieuwd of ik mijn eisprong nu wel kan vinden. de vorige keer heb ik t niet goed volgehouden om er elke dag aan te denken. Vind t eigenlijk wel een gedoe zeg maar..

Maargoed, nog geen duidelijkheid bij mij dus, ik hou jullie op de hoogte!

5. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    @Jel Mijn eisprong heeft ook pas op pas 17 of 18 plaatsgevonden... Ik denk dus dat ik mijn NOD ook moet uitstellen, denk dat mijn cyclus toch langer is.

@Dotje en Ninoos Wat jammer dat jullie nog niet zwanger getest hebben. Maar het kan echt nog alle kanten op hoor. Maar als ik het goed zie Ninoos, dan zit jij nog ruim voor NOD?

@Lilage Waar ben je toch allemaal? Je verlaat ons toch niet? Hoe voel je je? Al een eisprong achter de rug?

Ik ben gisteren de hele dag, tot 's avonds 23.30 naar de efteling geweest. Was een bedrijfsfeestje van een vriendin. Echt bere gezellig gewoon maar ben nu helemaal gesloopt.
    Ik kan niet zeggen dat ik kwaaltjes heb, af en toe wat gerommel bij mijn liezen en schaambot, heel vaag! Maar ja, dat kunnen zoveel dingen zijn!

6. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Hooi,

Ik ben er nog, mar ik merk dat ik gewoon erg druk ben en me niet alleen maar bezig wil houden met zwanger worden, vandaar iets meer op de achtergrond even...Veel aan mijn hoofd gehad..IK heb geen idee hoe ik zit, had een ovutest of 8, die heb ik vanaf dag 10 gebruikt, maar in 8 dagen niets kunnen vangen...ik laat t maar verder...Zal wel een erg lange cyclus zijn, balen, maar is niet anders...Ik voel niets, maar nogmaals, wil me er ook gewoon niet te druk om maken...Het kan me deze keer zomaar een paar maanden duren natuurlijk!

Jammer Ninoos en dotje, nog geen uitslag, maar geen bloed is goed, he!

Norge, wachten op jou!

Jel, die testen zijn mss ook maar verwarrend...ik ben geoon om de dag, 2 dagen aan de sex en we zien wel, wanneer het elkaar tegenkomt daarbinnen....Hoop natuurlijk wel snel, jij ook, wij allemaal he!

Denk aan jullie hoor!

7. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Dames, mag ik even klagen.....
    Ik heb gewoon een zeurderig gevoel helemaal onderin mijn buik, echt net boven mijn vagina. Ook heb ik nu wittige afscheiding (sorry als jullie net gegeten hebben). Zou dit een slecht teken kunnen zijn? Met de spiraal had ik nooit last van mijn buik......

8. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Hoe kan dat nou? Mijn eisprong was ook echt later dan het zou moeten horen, misschien is dit bij jou ook het geval? Bij mijn laatste test had ik pas een positieve ovutest, op dag 15.
    Dus dit betekent oook dat we je niet meer zo vaak zullen zien hier? Zou ik wel jammer vinden hoor!

9. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Hej hej,

Ik denk dat vandaag mijn ovu is geweest...het herkenbare baarmoeder gevoel gehad gisteren en vandaag af en toe...Dat denk ik althans...Dus, ach een weekje of 2 weer op de wachtbank!

Enne, dat slijm, dat komt de hele cyclus voor, alleen steeds een iets andere substantie, (heerlijk om er zo over te praten:)) dus dat is niet gek... enne pijntjes en dingetjes hoeven echt geen slecht teken te zijn...Vertrouw je lichaam maar...Spannend blijft t tot de laatste minuut hoor! :)

Hoest nu dotje en ninoos??

10. Ninoos

Ninoos Lid

16 aug 2011
    97
    0
    0
    Financieel planner
    Hoi meiden, hier nog steeds geen ongi, wel de hele tijd zwaar gevoel, lucht, borrels. Gek hoor. Als ik van mijn langste cyclus uit ga ga ik over 2,5 week pas weer testen, maar denk dat ik er stiekem tussendoor nog wel een restje tegen aan gooi g
    Hoor. Mocht t zo zijn wil ik het zsm weten om er van te gaan genieten. Vanaaf wezen sporten, ik doenaan zumba, maar vond t een hele bevalling om t uur vol te houden. Ben gewoon moe.
    Verder moet ik woensdag een examen maken, wft hypothecair crediet. Ook weer spannend dus morgen denhele dag leren. Hoop dat ik me kan concentreren :)

11. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Spannend hoor Ninoos.... Ik ben echt benieuwd joh!

En succes met je examen.... Hoop dat het niet al te moeilijk is!!

12. Ninoos

Ninoos Lid

16 aug 2011
    97
    0
    0
    Financieel planner
    Zo ik zit vandaag druk te studeren, maaaaaarrrrr helemaal geen zin, erug! Tussendoor maar ff de was doen, is ook nog nuttig :)

Hier nog steeds alles rustig, zit nu op dag 30... Op naar dag 46???? Heb helemaal nergens meer last van, alle sympthomen zijn weg... Ook niet het gevoel dat ik ongi ga worden ofzo... Gewoon rustig.

13. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Nou Ninoos, afwachten dan maar. Enig idee wanneer je weer gaat testen?
    Ik heb last van mijn (.)(.) en mijn onderbuik. Maar ja, of het symptomen zijn......

14. Ninoos

Ninoos Lid

16 aug 2011
    97
    0
    0
    Financieel planner
    Ik denk vrijdag, ik zie dan mijn zus en zou t leuk vinden als ik iets te vertellen had. Beetje vaag verhaal maar ik heb pas sinds een half jaar contact met haar, ti's een half zus, en ze heeft mijn twee andere zwangerschappen niet mee gemaakt. En ik de hare niet, nu is zij een stukje ouder dus daar komt niets meer bij maar het lijkt me heel speciaal zoiets met een zus t kunnen delen... Maar jij hoeft ook niet lang
    G meer te wachten, spannend. Ja al die gevoelens in je lichaam kunnen dan weer stiekem van alles betekenen. Spannend, hoop dat t raak is oorje. Zou leuk zijn als er een pos test kwam op dit forum.

15. Ninoos

Ninoos Lid

16 aug 2011
    97
    0
    0
    Financieel planner
    Ben ik nog een keer. Even bij jullie mijn hart k
    Luchten. Vandaag rond etenstijdtijd zo'n twee uur heel veel buikpijn gehad, dacht, nu komt t, maar nog niks. Voel me ook weer prima nu. Boebies weer overgevoelig... Pfff ik geloof dat ik niet geschikt ben voor deze onzekerheid. Of zou t met examenstress te maken hebben dat ik niet veel kan hebben nu. Nou vroeg naar bed en morgen weer op naar de nieuwe dag!

16. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Ninoos ik heb de zelfde verschijnselen als jij joh! Ik had vanavond echt steken in buik en liezen, echt ongi gevoek! En die (.)(.) zijn ook zo gevoelig! Ik word ook helemaal gek van onzekerheid! Ga denk ik morgen over een week testen! Als ik dan nog nie ongi ben tenminste!

17. Ninoos

Ninoos Lid

16 aug 2011
    97
    0
    0
    Financieel planner
    Ben gezakt voor mijn examen. Baal hier echt van. Kan ik nog een Kerr. Pffff helemaal geen zin in

Nog steeds niet ongi, gisteren enorme steek aan 1 kant, dacht dus hè, dit is mijn eisprong, dat zou erg goed kloppen bij een lange cyclus... We wachten weer verder af :)

18. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    he ninoos, wat balen!!! Snap helemaal dat je niet zin hebt in nog een keer....Je hoofd staat er volgens mij ook helemaal niet naar...

Focus je even op de leuke dingen, zoals bezoekje van je zus vrijdag...moeilijk om los te laten allemaal....sterkte

19. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Jammer Ninoos van je examen! Echt balen... Het was dus een erg pittig examen. Maar ik begrijp dat je weer examen kan doen?

20. Ninoos

Ninoos Lid

16 aug 2011
    97
    0
    0
    Financieel planner
    Ja ik kan zo vaak examen doen als ik wil, kost alleen iedere keer 135 euries! Kassa! Baal vooral omdat ik nog nooit ergens voor gezakt ben hahahah, erg eigenlijk. Maja, eens moet de eerste keer zijn en weet je wat? De zon bleef schijnen en de wereld draait door.... Geloof dat ik t al weer aardig verwerkt heb hahaha

Wat me meer bezig houd is mijn buik, heb zo'n buikpijn iedere keer, zwaar irritant. Als ik nou wist wat t was, denk er zelfs over me morgen ziek te melden en dat terwijl ik me nooit ziek meld, afgelopen 3 jaar gewoon niet.... Ook zo moe.... Laat dit aub het begin van een zwangerschap zijn hahah, dan doen we het nog ergens voor :)

Hoe is het met de andere dames, weet niet waar jullie staan in je cyclus, kunnen we daar niet eens een lijstje voor maken? Doen ze bij andere forums ook, misschien leuk? Of niet... Hoeft niet hoor hihi

Deel Deze Pagina