Bah Ninoos, hoop echt niet dat je ongi wordt. We moeten allemaal tegelijk zwanger worden! Ik hoop voor je dat het niet doorzet zeg... Kan het geen innesteling zijn? Ik eet en drink gewoon nog alles. Zo lang ik nog geen positieve test in handen heb.... xxxx
Oh heerlijk zo'n fietstocht! Ongelooflijk toch hoe lekker dit weer nu is! Daar moeten we het echt van nemen hoor, straks lopen we weer in dikke truien. Wil er nog even niet aan denken. Vind het al zo jammer dat het 's avonds sneller donker wordt. Wat betreft eten: ik hield het wel in mn achterhoofd, dronk geen alcohol, en rauw vlees at ik toch al niet. Ik zat er ook mee hoor, het is dat wij er nu zo mee bezig zijn. Hoe vaak komt het niet voor dat vrouwen zwanger worden en daarvoor nog gezellige avondjes hebben gehad met een drankje. Ik vraag me af vanaf wanneer je het mee geeft aan je baby... Nou mn ongi is zo raar hier! Blijf gekke slijmslierten hebben, met helder bloedsliertjes ertussen. Maandverband of iets hoef ik niet te gebruiken, heb het alleen als ik op het toilet zit. Zou het toch komen omdat ik de mirena heb gehad en mn baarmoederwand weinig aangemaakt heeft? Deze verdikt toch als je je mirena hebt? Geniet van het mooie weer vandaag!!!
Raar dotje dat het niet doorzet, misschien toch geen echte ongi dan? Ergens op dit forum kan je teruglezen, antwoord van verloskundige, dat je het niet hoeft te laten totdat je een positieve test in handen hebt. Je hebt dan nog geen bloedbaan met je kind. Maar ik giet mezelf niet helemaal vol maar neem wel 2 wijntjes in het weekend! Hier een vroege test gedaan, kon het niet laten. Een extra gevoelige test, maar omowit. Kon het niet laten om toch te testen. Terwijl ik vrijdag op Center Parcs pas wilde testen als ik voor die tijd niet ongi had geworden. Ben er gelijk een beetje depri van, zal wel niet zwanger zijn dan.
eh norge, je nod is de 7e pas ongeveer en die testen kunnen(!) al eerder gebruikt worden, kunnen...maar ze geven echt maar bij sommigen een resultaat! Ik testte vorige zwangerschap op mijn NOD nog negatief! Zelfs met gevoelige testen! Maak jezelf niet gek, wacht gewoon even...als je zwanger bent, zit t er toch al! Ik snap heeeeeel erg goed je ongeduld, maar laat je niet teveel leiden door die zogenaamde vroege testen...die gelden lang niet voor iedereen!
en Dotje, dat lijkt mij geen menstruatie hoor...weet niet wat wel...maar het klinkt niet logisch..En van een spiraal zou je niet zoveel last moeten hebben na die tijd!
Thnx Lilage voor je leuke berichtje. Maar heb ook een beetje licht/drukkend gevoel in mijn hoofd dus daarom ga ik extra twijfelen.
lieverd, echt, je lichaam gaat die zwangerschap vanzelf aan....ook als je je niet zo druk maakt Knap he? hahaha....we zijn allemaal gespannen, en das logisch...maar jezelf gek maken is niet goed hoor...Enne, nog een paar daagjes en dan weet je meer, zet em op!
Thnx muts! haha..... Ik heb bizarre steken/gerommel op mn doos... Gewoon bij mn schaambot zeg maar.... Misschien toch ongi
hahaha, ja wel prima eigenlijk...lekker druk weekje voor de boeg...vind t niet erg, wordt vast leuk...en ja, daarna zien we wel weer!
hej tut, ook dat zijn voor mij bekende symptomen....mss ben je gewoon wel hartstikke zwanger, dat kan ook nog natuurlijk he? whahaha
trouwens spannend vandaag...Dinnetje dat ik ken via dit forum, is vandaag ingeleidt...ben zo benieuwd wanneer de beeb er is
Ja, dat bedoelde ik... Dus voor jou wordt het ook weer spannend nu. Ben benieuwd! Wat leuk van je forumvriendinnetje zeg, spannend man!! Haha, wie weet zijn het zwangerschapssymptomen haha... Maar denk 't niet!
ongelovige thomas! Wacht maar eens af, dingen kunnen raar lopen hoor Ja, weet je, gewoon heel eerlijk, ik vind t kei spannend, dat wachten enzo...maar ik vertel mezelf echt dat t best eens een tijdje zou kunnne gaan duren en dat ik mezelf er niet gek mee moet maken...Dat helpt in geen enkel opzicht Whahaha, altijd zo gek trouwens, ik vraag me altijd af hoe mensen er op een forum uitzien Omdat je tegen een virtueel iemand praat hier, altijd benieuwd welke kop er bij hoort Heb je geen foto's op je profiel?
Nee, ben bang dat mensen me herkennen.... Ik wil pas foto's plaatsen als ik zwanger ben snap je!!! Ik wil je er wel 1 sturen als ik weet hoe 't moet!
aha, prima hoor whahaha, anders zoek ik wel naar norge op facebook, hahaha, niet om toe te voegen, maar om even te spieken