Spiraal eruit begin augustus. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Norge, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    haha Jel, ik wil best de eerste zijn hoor, geen probleem, alleen beslis ik daar helaas niet zelf over he:)

Ik ben echt nog steeds knakegaar, wat s dat een uitputtingsslagje, zo'n kamp:) Maar wel heel erg geslaagd!

Norge, hoe is CP?

Rest, how are u all???

2. dotje24

dotje24 Actief lid

24 jan 2010
    105
    0
    0
    dordrecht
    Haaij!

hier een eisprong...whoeiiii! Na mn "gevoel" de vorige "ronde" vertrouw ik mn lichaam toch niet meer zo hihi Maar had vanmiddag wat steken rechts in mn onderbuik en net bij plassen de welbekende slijmdraadjes... Mn NOD zou nu dan ongeveer rond 23 oktober zijn. Ik sluit mooi achteraan in de rij! :D

Lilage,moet je er meteen maandag tegen aan of mag je even wat uitrusten?
    Wat doen de anderen eigenlijk voor werk? Ik werk in de gehandicaptenzorg op een woning, parttime voor 28 uur per week. Lijkt veel, maar ik als ik een slaapdienst heb draai ik meteen 14 uur dus zit er dan zo aan :)

Fijn weekend nog!!!

3. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hej hej,

Ik ben alweer op school:) Wat een weekend zeg:p

her Norge, hoe was CP?

Vanmorgen negatieve test, ik ga dus geloof ik mee voor de volgende ronde!

Tot later!

4. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    waar zijn jullie allemaaallllll???

5. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    @Lilage.... Jammer negatieve test.... Maar nog steeds niet ongi? Kan nog alle kanten op he.... Dat zeg je tegen mij ook altijd hahaha....!!
    @Jel Nog niet stiekem getest?
    @Dotje Ik ben onderwijsassistent op het VMBO en LWOO. Ik vang de kinderen op als er een docent ziek of afwezig is!!

Mijn centerparcs weekend was echt helemaal super gewoon!!
    Mijn ongi heeft het niet verpest. Heb diclofenac geslikt en dit hielp erg goed. Zelfs zo goed dat ik zondag al weer kon "klussen" hahaha....!! Nog een weekje werken en dan lekker herfstvakantie. Vrijdag gaan we een weekendje naar Ouddorp, naar ons vakantiehuisje!

6. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hej Norge, fijn dat het zo super was! Diclofenac? Ken t niet, maar t werkt goed dus:)

Waar zijn jullie geweest?

Ouddorp? Hihi, kan me daar nog een leuk weekendje met een ex herinneren:)

7. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    We zijn in het Heijderbos geweest!
    Zijn nu al weer aan 't kijken voor de volgende keer.

Ja in Oudorp hebben wij ons vakantiehuis.... Ook te boeken trouwens!:D:D:D:D
    Kan je er een leuk weekend met je man beleven....
    Ben nu wel nieuwsgierig trouwens naar dat weekend met je ex!

Diclofenac is een niet-steroïde ontstekingsremmer annex pijnstiller behorend tot de medicijngroep NSAID's die wordt toegepast bij het remmen van ontstekingen zoals bij artritis of acute verwondingen. Ook wordt het toegepast om menstruatiepijn te verlichten. Diclofenac is één van de meest voorgeschreven pijnstillers.

8. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hahahaha, goede uitleg:)

He dames, ik heb besloten om met het forum te stoppen...Ik ben vannacht ongesteld geworden, vrij laat, maar prima...Ik heb alleen afgelopen maand gemerkt dat ik er, zeker door ook hier weer actief te zijn, zo veel mee bezig ben geweest...kost me stiekem best wat stress en dat wil ik echt minimaliseren. Word er dan gewoon beetje zenuwachtig van zelfs...niet fijn...Ligt absoluut niet aan jullie, gewoon aan mijn hoofd:)

Dusse, voor jullie alleen heel veel succes en vooral plezier met zwanger worden...Misschien dat ik af en toe es spiek hoe het jullie vergaat!

Liefs, Ilse

9. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:x
    Please......!!! Niet stoppen!!:(

Ik heb me ook voorgenomen er gewoon minder mee bezig te zijn. Geen ovutesten meer, gewoon ontspannen! Maar blijf wel gewoon op het forum! Zou het echt ontzettend jammer vinden als je hier weg gaat hoor!!

10. Jel123

Jel123 Actief lid

1 aug 2011
    222
    0
    0
    Jammer hoor! Ik ben er ook iets minder mee bezig dan in het begin. Heb daarom ook niet zo vaak meer iets te posten, maar ik vind het toch prettig om m'n verhaal bij het forum kwijt te kunnen. Niemand in mijn omgeving weet dat we er mee bezig zijn.

Nog 8 dagen tot mijn NOD. Best snel eigenlijk alweer. Wel veel stress gehad, dus denk niet dat het raak is.

11. dotje24

dotje24 Actief lid

24 jan 2010
    105
    0
    0
    dordrecht
    ja je kan jezelf helemaal gek maken door en steeds mee bezig te zijn...ik herken het zo! Zeker tijdens de "eerste" ronde, gewoon alle onzekerheid die weer helemaal nieuw is. Ben er op de achtergrond een beetje mee bezig nu, maar lang niet zo als de eerste maand.
    Kan ook niet echt nu, want ik heb een blaasontsteking... au au au Ging gister met mn plasje naar de assistente, en ze kon niets vinden. Maar wist het gewoon zeker, zit gewoon met tranen in mn ogen bij het plassen. Ze hebben het op kweek gezet en daar kwam het uiteindelijk wel uit... Nu een kuurtje en hopelijk ben ik er snel van af.

Normaal ging ik altijd direct even plassen na de seks, maar ja wil niet alles wegspoelen ;) Alleen was ik daarna in slaap gevallen... gevolg... grmbl... :(

12. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    succes jel!

Abbo af x

13. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    @Jel Spannend hoor! Heb je nog geen symptomen? Misschien ben je wel gewoon zwanger.....
    @Dotje Balen zeg die blaasontsteking. Ik heb zo vaak blaasontsteking gehad, is echt verschrikkelijk! Bah..... Beterschap!
    @Lilage Ik vind het echt super jammer dat je weg bent. Laat je het ons wel weten als je zwanger bent?

Ik ga morgen heerlijk een weekendje naar ons huis in Ouddorp. Ff lekker helemaal niks! Ik ben gelukkig niet meer geobsedeerd door het zwanger worden. Ik heb het los kunnen laten.... Tuurlijk wil ik het hartstikke graag, maar ben er niet meer zenuwachtig van;)

14. Jel123

Jel123 Actief lid

1 aug 2011
    222
    0
    0
    Hey Norge, zie dat jij alweer aan de klus kan :D

Ik voel me niet anders dan anders. Maar goed, zegt natuurlijk ook niks. Nog een week om hopelijk niet ongi te worden ;) Ga ook echt pas testen een paar dagen na NOD.

Gister op kraamvisite geweest en dan is het gevoel van 'ik wil ook' wel heel sterk hoor!

Het lijkt me ook zo leuk om deze ronde zwanger te worden, dan kan je leuk met sinterklaas een cadeautje geven aan ouders en schoonouders om het te laten weten. Zulke gedachten spelen dan toch nog wel door mijn hoofd.

De volgende rondes ga ik me er ook niet meer zo mee bezig houden. Klinkt vast heel stom en helemaal voor mensen die er al lang mee bezig zijn, maar ik vind het niet leuk als mijn kind geboren wordt in juli/augustus. Met verjaardagen zijn er dan altijd mensen op vakantie, dat lijkt me voor het kind niet leuk. Hoe zit dat eigenlijk met verjaardag vieren op school? Hebben kinderen die jarig zijn in de grote vakantie dit dan niet?

15. dotje24

dotje24 Actief lid

24 jan 2010
    105
    0
    0
    dordrecht
    Hee Jel!

Ik ben midden in de zomer geboren, eind juli. Op zich vond ik het vroeger nooit zo'n probleem dat er vaak mensen op vakantie waren. We hebben het soms wel eens twee keer gevierd, omdat dan alle ooms en tantes weer terug waren van vakantie. Altijd gezellig :)
    En op school trakteerde ik net hoe het uit kwam met de schoolvakantie, of er net voor of er net na.

Maar kan me indenken hoor dat als je mag kiezen wanneer je bevalt, je dit niet midden in de zomer zou willen. Alleen die hitte al en al dat vocht wat je vasthoudt pffft :p
    Ik roep het hier thuis ook hoor, mn kleine is een valentijnskindje en in november geboren. Zou het ook niet zo leuk vinden als de tweede rond dezelfde tijd geboren zou worden. Maar ik ga er niet op plannen, komt het dan komt het...

Norge lekker genoten in Ouddorp? Het was heerlijk weer!!!!

Hier alleen maar gewerkt en gewerkt dit weekend, nu ook. Heb weer een slaapdienst, alleen kan ik nog niet slapen, veel te wakker van de drukke dienst...

16. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    @ Dotje en Jel Het is erg spannend voor jullie. Voorgevoelens? Symptomen? Ik ben zo benieuwd!!!
    Ik ben weer terug uit Ouddorp, was echt bere gezellig en hebben mooi weer gehad.
    Heb weer vruchtbaar slijm sinds vandaag dus denk dat mijn eisprong eraan zit te komen! Jippie....
    Ik voel me wel relaxter dan de vorige keer. Ga ook geen ovutesten doen en ga nu niet testen voor NOD

17. dotje24

dotje24 Actief lid

24 jan 2010
    105
    0
    0
    dordrecht
    Haaij!

Ohhh er lekker weer voor gaan norge!!!! Veel plezier ;)

Voorgevoelens... Neuh vertrouw m'n lichaam niet meer zo na de vorige keer. Voel me min of meer t zelfde als vorige maand, vanmorgen weer zo misselijk, steekjes in m'n onderbuik en hormonen schieten door m'n lijf, ben weer lekker emotioneel :-s
    Ben moe, maar heb ook veel gewerkt en weinig geslapen. Het kan alle kanten op, ik zie t volgende week wel. Ook ik ga niet testen voor m'n nod, ik hou me in :-D
    Heb zelfs de kruidvattest die me steeds aankeek in de kast ergens anders gelegd waar ie niet in het zicht ligt hihi

18. dotje24

dotje24 Actief lid

24 jan 2010
    105
    0
    0
    dordrecht
    #298 dotje24, 19 okt 2011
    Laatst bewerkt: 19 okt 2011
    *begint nu toch wel een beetje heen en weer te hoppen op het wachtbankje* ;)

19. Jel123

Jel123 Actief lid

1 aug 2011
    222
    0
    0
    Hier wordt het ook spannend op het wachtbankje... Maar ik ga echt pas zaterdag testen als ik nog niet ongi geworden ben.
    Heb niet het gevoel het te worden? Maar ook niet het idee zwanger te zijn ;)

Pff, ben het wachten alweer zat :D Hoop zo dat het raak is!!!

20. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    @ Dotje en Jel
    Ik hoop zo dat jullie goed nieuws gaan brengen haha... Ik kan niet wachten!!!! Misschien moeten jullie toch nu al testen;)

Hier volgens mij nog geen eisprong. Mijn temp is nog laag en heb nog geen steekjes... Ik zit vandaag op dag 14 en vorige cyclus had ik mijn ei denk ik op dag 17....!!

xx

Deel Deze Pagina