Spiraal eruit begin augustus. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Norge, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dotje24

dotje24 Actief lid

24 jan 2010
    105
    0
    0
    dordrecht
    Nee ik hou me in! :p Het scheelt dat het een drukke tijd is nu en de komende dagen volgepland staan en ik t weekend wèèr mag werken. Dan heb ik ook niet de tijd om er over na te denken hihi
    OWel heb ik sinds gister vèèl witte vloed en ben ik echt zoooo moe. Vermoeidheid kan komen door t vele werken, vloed tja t kan normaal zijn voor de menstruatie. Alleen is t nu echt veel! Zat ff terug te lezen in een zwangerschapsdagboek van m'n. vorige zwangerschap en daar had ik t ook ingezet bij de eerste weken. Maar ja dat wil niets zeggen. Eerst zien via een test dan geloven. Alle

Norge: ook nu ben je al vruchtbaar hè... 2 dagen ervoor en erna. Die zwemmers kunnen goed overleven hoor :) Maak er maar een 'gezellig' weekend van:D

Jel: wanneer ga jij testen?

Ninoos: how's life?

Slaap lekker!!!

2. Ninoos

Ninoos Lid

16 aug 2011
    97
    0
    0
    Financieel planner
    Hoi dames,

Ik ben er nog. Ik lees wel mee maar had eventjes niet veel inspiratie en probeer er wat minder mee bezig te zijn. Ik zit nu op dag. 20 in mijn cyclus, ik neem elke dag als een vruchtbare hahaha. We hebben het iig erg gezellig :) verder voel ik me normaal, vanmorgen even misselijk maar dat komt denk ik door het vroege opstaan, net wat gegeten en nu gaat t wel. Ach ik was de vorige ronde ook misselijk en dat zegt dus niets.
    En hoe ik er ook probeer niet mee bezig te zijn, ik denk er toch heel veel aan. Nu natuurlijk weer de fase, wat voel ik.... Spannend hoor.

Ben heel benieuwd naar de testen van jullie, zou zo leuk zijn als er iemand al zwanger raakt!

Dus, sorry dat ik wat stil ben geweest, maar heb dus wel met interesse mee gelezen! Tot snel weer!

3. Jel123

Jel123 Actief lid

1 aug 2011
    222
    0
    0
    Nog geen ongi... wordt nu wel spannend. Gisteravond wel echt steekjes in m'n lies. Weet niet of dat bij menstruatie hoort? Wel toevallig een dag voordat ik ongi moet worden.

Ik ga zaterdag testen als ik nog niet ongi ben. Heb wel al 'testaandrang' :D

4. Jel123

Jel123 Actief lid

1 aug 2011
    222
    0
    0
    Vanochtend toch al testje gedaan, helaas dik negatief. Nou, hoop nu maar snel ongesteld te worden, op naar de volgende ronde!~

edit: Banner begint alweer opnieuw zie ik, zal ik wel even wijzigen als ik ongi geworden ben.

5. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    @Jel wat balen zeg.... Maar misschien is er nog hoop!
    Zo lang je nog niet ongi bent kan het nog alle kanten op!

Ik heb vandaag denk ik mijn eisprong, mijn temperatuur is vanaf vandaag gestegen.

6. Jel123

Jel123 Actief lid

1 aug 2011
    222
    0
    0
    Ja dat is waar. Maar na je Nod is daar toch weinig kans voor. Lijkt me ook veel leuker als je gelijk een knal test hebt :)
    Als ik morgen nog niet ongi ben, ga ik weer testen. Denk dat ik dan de CB gebruik.

Baal ook omdat ik maandag een hele zware dag heb en ik nu dus kans heb dat dat ook nog eens 1 van de eerste dagen van mijn ongi is. De afgelopen twee maanden ben ik er steeds 1/2 dagen ziek van geweest.

Norge succes in de klusperiode! Zet 'm op! :D

7. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Ja maar anders had je ongi toch al door moeten breken??
    Ik hoop voor je dat het helemaal wegblijft haha...

Mijn temp was vanmorgen weer gedaald, snap er niks van!

8. Jel123

Jel123 Actief lid

1 aug 2011
    222
    0
    0
    Vanochtend CB test gedaan gaf aan 'niet zwanger' :(

Heb helemaal niet het gevoel ongesteld te worden. Misschien sla ik wel een cyclus over en heb ik dus geen eisprong gehad? Of kan zoiets niet? Ga even zoeken op het forum. Bah balen dit hoor.

Norge, dat temperaturen heb ik geen verstand van. Maar begrijp dat je temperatuur omhoog moet om vruchtbaar te zijn?

9. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    @Jel Nog niet de moed opgeven hoor, kan nog alle kanten op!
    Het is wel jammer dat je nog niet positief test. Misschien morgen even testen met kruidvat testen?

Mijn temp is vandaag gestegen. Na je eisprong stijgt je temperatuur!

10. dotje24

dotje24 Actief lid

24 jan 2010
    105
    0
    0
    dordrecht
    Haaij!
    Gek joh Jel! De digitale test van cb is heel gevoelig... Vervelend hè die onzekerheid. Als je zwanger bent, dan verdubbelt elke dag je hcg waarde en zou je morgen of overmorgen een duidelijke test moeten hebben. Die van kruidvat zijn nog betaalbaar om vaker te kopen. En de streep is echt heel duidelijk als t raak is. Ik duim voor je!

Morgenochtend ga ik ook testen, spannend! Voel me weer anders dan vorige maand, zware vermoeidheid! Maar geen gevoelige borsten. En wel weer een gave huid, normaal zit ik helemaal onder de plekjes als ik ongesteld wordt.

Norge nu ga jij t wachtbankje op... Succes met wachten. Lekker alles loslaten nu!

11. Jel123

Jel123 Actief lid

1 aug 2011
    222
    0
    0
    Had vanmiddag hoofdpijn, is wel weer weg gegaan maar misschien een teken dat ik ongesteld ga worden. Ik ga niet meer testen, was nu 4 dagen na NOD met CB negatief dus geloof echt niet dat ik zwanger ben. Hoop gewoon dat ik snel ongi wordt nu zodat ik weer verder kan naar de volgende ronde...

Spannend Dotje morgen testen, duim voor een positieve test!

12. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    @Dotje Wat spannend zeg... Wanneer ga je testen? Wanneer weten wij het?

@Jel Ik snap wel wat Je bedoelt! Maar toch zijn er mensen die pas na een paar weken positief testen!

13. dotje24

dotje24 Actief lid

24 jan 2010
    105
    0
    0
    dordrecht
    Ook hier een negatieve test... Maar ook nog geen ongi te bekennen. Nou ja jammer, ik ga de komende maand volop genieten en t dan maar weer zien.

Liefs Dot!

14. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Wat balen dotje...:( Echt sneu voor je.....! Maar wij zijn er om je op te peppen. Hoe is het met Ninoos?

15. dotje24

dotje24 Actief lid

24 jan 2010
    105
    0
    0
    dordrecht
    :) Thanks!

Met mn eerste hebben we gewoon heel veel geluk gehad, was in de eerste echte ronde meteen raak. Maar als je bedenkt hoeveel kans je hebt dat het meteen raak is...
    Heb me nog niet echt verdiept in andere methodes om te kijken wanneer ik het meest vruchtbaar ben, denk dat ik er dan te veel mee bezig zou zijn.

Ik hoop alleen dat ik nu wel normaal ongesteld word, niet zoals vorige maand zonder bloed :S Voor nu ben ik alleen maar moe moe en moe... gaaaahaap. Nog 1 nachtje werken dan eindelijk 2 1/2 week vakantie. Ben er aan toe!!!

16. dotje24

dotje24 Actief lid

24 jan 2010
    105
    0
    0
    dordrecht
    nou speaking if the devil... net dus wel ineens véél slijm bij het afvegen. Weer helemaal doorzichtig en geen bloed te bekennen...Vind het zo raar! Heb vroeger mn mirena in totaal 8 jaar gehad en mn menstruatie was direct normaal na het verwijderen en dat terwijl ik helemaal geen bloedverlies had tijdens die jaren. En nu heb ik dat ding laten verwijderen, in eerste instantie omdat ik van de 30 dagen in de maand ik wel 20 dagen bloedverlies had en natuurlijk omdat we graag een tweede wilde en nu is ie er uit en heb ik geen normaal bloedverlies.

...grmbl... begrijp t ff niet...

17. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Ik snap er ook niks van Dotje.... Ik kan je geen zinnig antwoord geven denk ik....!

18. Jel123

Jel123 Actief lid

1 aug 2011
    222
    0
    0
    Raar hoor Dotje.

Ik had eind van de ochtend heel licht bruin/rozig doorzichtige afscheiding. Dacht hè hè eindelijk ongesteld aan het worden. Maar vanmiddag en nu dus vanavond niks meer te zien?! Ben benieuwd of er morgen nu wat doorkomt, zou wel zo fijn zijn... pff wat irritant, ben er gewoon een beetje down van.

19. dotje24

dotje24 Actief lid

24 jan 2010
    105
    0
    0
    dordrecht
    ja Jel begrijp wat je bedoelt... laat het dan maar goed doorzetten, dan weet je waar je aan toe bent!

Hier blijft ook weer alles uit, slijmverlies was alleen gistermiddag en 's avonds en vanmorgen niets. Had de dokter nog gebeld, omdat het de tweede maand zo is, maar die zegt alleen maar dat ik het moet aankijken, omdat na de mirena je cyclus weer op gang moet komen.
    Einde van de week doe ik nog testje van kruidvat als het nog niet doorgezet is.

zucht... (sorry als ik klaag hoor.... maar moet het gewoon ff kwijt, baal er van! Niet zo snel van dat ik niet zwanger ben,maar gewoon van het feit dat het zo ontregeld is allemaal. Heb dat nog nooit gehad.)

20. Jel123

Jel123 Actief lid

1 aug 2011
    222
    0
    0
    Dan baal ik met je mee. Bij mij nu ook niets meer. Heb wel een onwijs opgeblazen gevoel. Misschien wil het allemaal niet doorzetten.

Deel Deze Pagina