Spiraal eruit begin augustus. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Norge, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    @Jel Kan het geen innestelingsbloed zijn? Wanneer test je weer?
    @Dotje Ga je nog een keer testen? Heb je nu lekker vakantie?

Fertilityfriend heeft eindelijk een kruis bij mijn ei gezet.
    Nou, de vage klachten zijn weer begonnen hoor! Weer hele andere dingen dan de vorige keer... Heb nu echt het maagzuur, komt echt omhoog, (sorry voor het detail:p) moet allemaal boeren en heb continue hoofdpijn!
    Mijn lijf verzint elke keer weer wat nieuws!

2. dotje24

dotje24 Actief lid

24 jan 2010
    105
    0
    0
    dordrecht
    hoe werkt dat dan Fertilityfriend? Wanneer krijg je dan een kruis? (jaaa ben daar helemaal nieuw in hoor)

Nou spannend hoor Norge, ik hoop het zo voor je!

3. Jel123

Jel123 Actief lid

1 aug 2011
    222
    0
    0
    Vannacht ongi geworden gelukkig! Nieuwe ronde nieuwe kansen! :)

4. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    @Dotje Je moet dan elke dag je temperatuur bijhouden. Fertilityfriend zet dan een kruis op het moment dat je je eisprong hebt gehad. Zo heb je een mooie grafiek en kan je precies zien wanneer je eisprong is geweest, of je eventueel zwanger zou kunnen zijn of dat je ongesteld gaat worden.

@Jel Zal ik maar joepie roepen dan!!! Joepie!!! Je wist het natuurlijk zelf al! Gelukkig is de ongi toch gekomen en ben je zo weer bij je klusperiode!

Hier continue hoofdpijn, ik word er gek van! Kan amper uit mijn ogen kijken, bah!

5. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Dames... Hoe is het met jullie? En Ninoos met jou?

Ik heb vanmiddag 2x overgegeven, nou ja, mag je dat zo noemen?
    Echt het maagzuur wat naar boven kwam, moet telkens boeren!
    Heb ik nog nooit gehad maar volgens mij geen zwangerschapssymptoom, alleen aan het einde van de zwangerschap! Maar heb constant een vol gevoel in mijn maag.
    Al die rare dingen na je eisprong!:x

6. Ninoos

Ninoos Lid

16 aug 2011
    97
    0
    0
    Financieel planner
    Hoi meiden,

Hier alles rustig, ik zit op dag 27 van mijn cyclus, pas de tweede ronde dus hoelang zal het deze keer zijn. Ik voel me heel normaal, als ik van 33 dagen uit ga dan volgende week mijn nod. Spannend maar ben wel relaxed. Afgelopen maandag had ik echt een mega buikpijn aanval, ik was op de sportschool, moest er gewoon mee stoppen, kon bijna niet zitten van de pijn. Dacht lekker dan net als orgie maand 1, 5 week heftige buikpijn maar v.a Di avond voel ik me helemaal top. Anders dus dan vorige maand, hoop natuurlijk dat het wat betekend

Tja norge, spugen, of bijna, das toch wel een symptoom, maar t kan ook helemaal niks zeggen. Wat een onzekerheid... Denk dat wij zon beetje tegelijk, kunnen testen bij geen bloed.... Ik ga het wel uitstellen als t lukt dit keer, dat zeg ik nu heel stoer maar weet niet of ik dat vol houdt.... Heb iig geen testen in huis, dat maakt de drempel wat groter...

7. Jel123

Jel123 Actief lid

1 aug 2011
    222
    0
    0
    Spannend Norge! Zeker als je misselijk bent geweest misschien een teken.

Ninoos spannend aankomende week voor jou!

8. dotje24

dotje24 Actief lid

24 jan 2010
    105
    0
    0
    dordrecht
    Haaij!

Nou Norge, je lichaam maakt het spannend :) Nog een weekje hè dat mag je testen toch? Boeren, windjes laten, vol gevoel, hoofdpijn... Kunnen allemaal symptonen zijn, zo merkte ik t ook een jaar en
    9 mnd terug.
    Ninoos! Leuk ff wat te lezen van je. Ook een spannende week. Goed dat je nog geen testen in huis hebt, dan scheelt verleiding :)

Hier is alles uitgebleven, maar 1 x flink slijmverlies gehad en daarna niets meer. Witte vloed dat wel. Verder steken in m'n onderbuik, weeïg pijnlijk gevoel in m'n onderrug, hormonen doe alle kanten opvliegen, zo ook m'n emoties. Maar niets zet door... Vanmorgen nogmaals een test gedaan en deze weer negatief. M'n cyclus is gewoon helemaal ontregeld ineens...
    Denk dat ik nu ook maar ga tempen, dan kan ik een beetje zien of er überhaupt iets veranderd in m'n cyclus.
    Nu ga ik dit weekend gewoon maar gezellig een feestje vieren met een wijntje erbij en zaterdagavond naar Fright Night in Walibi, daar kan ik nu gerust schrikken van alles :-D

Fijn weekend!!!

9. zwanger1981

28 okt 2011
    39
    0
    0
    NULL
    hoge noorden
    goedemiddag dames,

hoe is het bij jullie gegaan na verwijderen van mirena.

Op 4 oktober mijn spraal laten verwijderen. Ik had na drie dagen een lichte bruine bloeding. Daarna nog niet ongesteld geweest , maar wel al drie dagen zeer gevoelige borsten, onderrug pijn, moe en misselijk vannacht. Zouden mijn hormonen in de war zijn of kunnen dit klachten zijn van een zwangerschap.

Wat hebben jullie ervaren na het verwijderen van spiraal?

10. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    @Dotje Hoe was Walibi?

@Ninoos Hoe gaat het? Kan je de testdrang weerstaan?

@Zwanger Ik denk dat het afkicken is..... Ik heb het ook heel erg gehad en dacht daardoor ook dat ik zwanger was!!

Hier vanavond weer kotsmisselijk, nog steeds mijn maag.
    Zo raar als je nog nooit het maagzuur hebt gehad.
    Heb dit keer geen zere borsten en de steken in mijn liezen zijn sporadisch.

11. Ninoos

Ninoos Lid

16 aug 2011
    97
    0
    0
    Financieel planner
    @norge, je voelt je dus niet erg lekker, kijk als t nu pos. Is dan ben je happy maar bij neg, denk je weer van waarom voel je je zo rot dan! Kun jij de testdrang weer staan dan?

Hier gaat t weerstaan voor als nog goed. Ik zit nu opdagen 30 van de 33. Heb totaal geen klachten, geen buikpijn. Nu wel last van mijn onderrug maar heb gisteren op zolder zitten leren, ti's wat warm dus toch de ramen open, had ook al een stijve nek dus denk dat de kou van buiten op mijn spieren is geslagen.... Wel heel spannend maar ik denk dat ik niet zwanger ben. Ik droomde vanacht ook dat ik ongesteld werd. Dus we kijken t lekker aan. Ff denken, woensdag dan dus mijn nod.... Nou bij geen bloed probeer ik toch iig tot het weekend te wachten, dat vind ik leuker.....

12. dotje24

dotje24 Actief lid

24 jan 2010
    105
    0
    0
    dordrecht
    @Zwanger1981: mijn ervaring is dat je lichaam na het verwijderen van de mirena echt even zn balans moet vinden met alle hormonen. Ik zou het rustig afwachten, je lichaam kan je helemaal gek maken hoor met alles wat het laat voelen.

@norge: Walibi was echt super! Alleen heel erg druk. We hebben zelfs een haunted house niet kunnen bezoeken, erg jammer. Maar ik ben me vaak genoeg kapot geschrokken...heerlijk!!! hahaha

Nou meiden succes hoor met al dat wachten! Spannend!!!!!!!

13. Jel123

Jel123 Actief lid

1 aug 2011
    222
    0
    0
    Norge spannend! Wanneer ga je testen?

14. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Hai Jel,
    Had vanmorgen een extra gevoelige test gedaan van zwanger en kids! Omowit...
    Met deze test kan je 6 dagen voor NOD testen!

15. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Nu had ik zelf het idee dat mijn ei op een maandag is geweest, dus later!
    Maar ik heb de moed al aardig opgegeven! Volgens mij is mijn NOD zaterdag!

16. Ninoos

Ninoos Lid

16 aug 2011
    97
    0
    0
    Financieel planner
    Hoi norge, je hebt al getest! Maar das nog veels te vroeg hoor, het kan nog makkelijk! Bij mij kriebelt t ook om t eerder te doen, wo is mijn nod, en heb geen testen in huis en morgen moet ik werken hihi, dus ik ga het volhouden. Hoe voel jij je verder? Heb je klachten of nog niks? Ik voel helemaal niets, gewoon gewoon.... Kan natuurlijk ook zomaar een extra lange cyclus hebben... O jongens nog aan toe wat is t toch elke maand weer spannend!!

17. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    #337 Norge, 31 okt 2011
    Laatst bewerkt: 31 okt 2011
    Maar ik heb extra gevoelige testen. Moet je 6 dagen voor NOD moeten kunnen testen. Ik zit 4 a 5 dagen voor NOD.

Ik heb nog verschrikkelijk het maagzuur waardoor ik af en toe moet overgeven. En heb nog nooit het maagzuur gehad. Dit was ook de reden dat ik wilde testen. Ook heb ik last van steekjes in liezen en op mijn schaambot.

Ik vind het zo knap van jou.... Had je de vorige maanden wel zogenaamde klachtjes?

18. Ninoos

Ninoos Lid

16 aug 2011
    97
    0
    0
    Financieel planner
    Nou je hcg is misschien gewoon nog te laag, hou moed!

Ik verbaas mezelf ook hoor met wachten met testen. Vorige maand had ik allerlij klachten, heel veel buikpijn, misselijk, zere borsten, last van mijn darmen. 3testen gedaan.... Nu dus helemaal geen klachten. Vorige maand was t niet raak, zou t nu wel raak zijn?

19. Ninoos

Ninoos Lid

16 aug 2011
    97
    0
    0
    Financieel planner
    O meiden tis zo spannend, morgen mijn nod..... Voel niks, vanmiddag dacht ik eventjes mijn buik te gaan voelen en ook een scheut in mijn onderrug.... Maar nu niks ... Zo spannend!

20. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    O Ninoos! Ik ben zo nieuwsgierig.... Laat je het direct weten?

Deel Deze Pagina