Spiraal eruit begin augustus. Wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Norge, Jul 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ninoos

Ninoos Lid

Aug 16, 2011
    97
    0
    0
    Financieel planner
    Weet niet wanneer ik ga testen, denk erover om t nog even aan te kijken, eerst maar eens niet ongi worden, ff kijken hoelang ik me in kan houden....

2. Norge

Norge Fanatiek lid

Jul 29, 2011
    1,292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Maar waarom zou je wachten dan? Je wilt toch graag weten of je zwanger bent? Je zou nu zelfs al kunnen testen!

3. zwanger1981

Oct 28, 2011
    39
    0
    0
    NULL
    hoge noorden
    bedankt voor jullie antwoorden, ben helaas nog niet ongesteld. Dus nog maar even afwachten deze week. Ben al wel een paar dagen nu ook niet lekker, de borsten worden wat minder gevoelig. De symptomen die ik heb komen erg overeen met mijn eerste zwangerschap...........maar het zullen wel de hormonen zijn. Succes iedereen en ik hoop dat iedereen zwanger wordt en daar ook van kan genieten en dat het allemaal gezond en goed gaat.

Ik houd de berichten in de gaten..

tot gauw lieve groet van zwanger1981

4. Ninoos

Ninoos Lid

Aug 16, 2011
    97
    0
    0
    Financieel planner
    Ben gewoon bang voor de teleurstelling, zo van, zie je wel, niet testen, gewoon wachten, hetzij toch niet raak.... maar aan de andere kant, wil t natuurlijk zsm weten, dus misschien dan vrijdagochtend, dan zijn we allebij vrij, bv als de kids op school zijn, hebben we alle rust

5. Ninoos

Ninoos Lid

Aug 16, 2011
    97
    0
    0
    Financieel planner
    Nog niets te zien!?!?!?!? Spannend!!!

6. Norge

Norge Fanatiek lid

Jul 29, 2011
    1,292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Wow echt spannend Ninoos! Wou echt dat je een test zou doen!
    Hier ook nog niks!

7. Ninoos

Ninoos Lid

Aug 16, 2011
    97
    0
    0
    Financieel planner
    Vanmorgen met manlief besproken, die wil nog anderhalve week wachten.... Dat ga ik niet volhouden, als er morgen niks is ga ik naar de kv om testen te halen die ik dan vrijdagmorgen wil doen. Wanneer wil jij weer gaan testen norge?

8. Norge

Norge Fanatiek lid

Jul 29, 2011
    1,292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Ninoos,
    Ik zou ook niet weten waarom je 1.5 week zou wachten, dat is je zelf pesten en zelfbescherming omdat je bang bent voor de waarheid;) Ben benieuwd Ninoos. Wat denk je zelf?

Ik ga zaterdag testen als ik dan nog niet ongi ben. Maar mijn voorgevoelens zijn niet goed, ben bang dat ik ongi ga worden!

9. Ninoos

Ninoos Lid

Aug 16, 2011
    97
    0
    0
    Financieel planner
    Ja ik had ook geen goede voorgevoelens, maar ach vorige maand had ik juist goede voorgevoelens dus blijkbaar zeggen die gevoelens van mij niet zo veel hahaha. Maar je hebt gelijk hoor,mik ga geen anderhalve week wachten. Vrijdag wordt bij geen ongi D-day!
    Volgens mij krijgt mijn man ineens de zenuwen, als t pos is wordt t ineens zo echt... Hahaha

10. Ninoos

Ninoos Lid

Aug 16, 2011
    97
    0
    0
    Financieel planner
    Hoi meiden, volgens mij vergis ik me een dag. Als ik een cyclus heb van 33 dagen, en vandaag is dag 33 dan zou morgen dag 1 van de nieuwe cyclus moeten zijn, dus ik zou morgen pas ongi moeten worden... Ahahahah ik word gek! Dus ik moet het echt even uit mijn hoofd gaan zetten hoor, wat irritant!

11. Norge

Norge Fanatiek lid

Jul 29, 2011
    1,292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Hahaha die ene dag maakt voor het testen niet uit hoor!

Mijn banner klopt ook niet. Mijn NOD is zaterdag en er staat dat ik over vier dagen kan testen! Had 'm van de week aangepast maar ook mis geteld dus!

Ik ga zo lekker mijn mandje in! Ik heb verschrikkelijke hoofdpijn! Misschien toch mijn ongi al?

12. Jel123

Jel123 Actief lid

Aug 1, 2011
    222
    0
    0
    Spannend Norge en Ninoos! Hoop dat één van jullie zwanger is of nog beter allebei!!!

13. Ninoos

Ninoos Lid

Aug 16, 2011
    97
    0
    0
    Financieel planner
    Zo de testen zijn in huis. Ze roepen me al de hele tijd! Gebruik me gebruik me! Nog geen ongi dus. Voel ook geen buikpijn. Durf haast niet te hopen dat ze positief zouden kunnen zijn....

Norge hoe voel jij je? Nog steeds hoofdpijn?

En de andere dames? Hoe gaatjes met jullie?

14. Norge

Norge Fanatiek lid

Jul 29, 2011
    1,292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Ninoooooos!!!

Heb je al getest? Of wacht je tot morgen! Ik vind dat je nu gaat testen want ik ben hartstikke nieuwsgierig.

Hier hoofdpijn, hoofdpijn, hoofdpijn en hoofdpijn! Slecht teken dus!

15. dotje24

dotje24 Actief lid

Jan 24, 2010
    105
    0
    0
    dordrecht
    Ladies!!!! Spannend weekend voor jullie! Het zou leuk zijn hè als er eindelijk zwanger nieuws kwam van iemand ;)
    Norge hoofdpijn kan ook echt van een zwangerschap komen... Bij m'n eerste zwangerschap had ik ook zo'n last van hoofdpijn.
    Ninoos laat je t ons snel weten? :p

Hier alles goed! Een jaar geleden begonnen op dit tijdstip lichte weeën en braken m'n vliezen rond half 3 's nachts. Morgen is m'n kleine meid al weer 1 jaar! Feest dus! Heb vandaag de taart gemaakt en ga zo ff opruimen en straks versieren. Morgen n klein feestje met m'n nicht en opa en oma. Zaterdag groot feest! Ben benieuwd hoe ze t vindt :)

Verder nog steeds geen ongi gezien hier, denk dat ik er een heb overgeslagen. Heb af en toe nog wel raar slijmverlies, maar zonder enige regelmaat. En blijf onwijs moe, zeker einde vd middag/begin vd avond. Ben nu m'n temp aan het bijhouden. Hopelijk kan ik zien of ik een eisprong heb gehad..

Nou ik duim voor goed nieuws!!!!!

16. Ninoos

Ninoos Lid

Aug 16, 2011
    97
    0
    0
    Financieel planner
    Meiden,

mijn test van vanmorgen, wat denken jullie???

17. Norge

Norge Fanatiek lid

Jul 29, 2011
    1,292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Ninoos Gefeliciteerd!!!!!!! Wat een fantastisch nieuws!!! Ik vind het zo gaaf!! Kwam de streep direct? Hoe voel je je?

18. Ninoos

Ninoos Lid

Aug 16, 2011
    97
    0
    0
    Financieel planner
    Ja echt bizar! Ik was in de badkamer en vroeg mijn man ff de 5 minuten op te nemen maar ik kreeg meteen een streep dus riep gelijk Peter erbij. Hij zegt, maar de lijn is ligt, klopt dat wel. Ja dus, een streep is een streep! Maar binnen die 5 minuten werd oe al zo donker als op de foto. Ik zweef hier helemaal op een wolkje...

Het zou erg leuk zijn als we heel snel van dir clubje een zwangerschapsclubje kunnen maken. Ik hoop op net zulke mooie fotos van jullie!!!

19. Norge

Norge Fanatiek lid

Jul 29, 2011
    1,292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Echt zo leuk zeg!! Ik word er helemaal blij van! Eindelijk weer leven op het forum;) Ik mag morgen. Mijn temperatuur was vanmorgen weer gestegen dus misschien toch nog een klein kansje....

20. dotje24

dotje24 Actief lid

Jan 24, 2010
    105
    0
    0
    dordrecht
    Ninoos!!!!! GEFELICITEERD!!!!!! Ah wat ontzettend gaaf zeg!!! Zo zie je maar, je gevoel kan wel van alles wel of niet aangeven, maar er is ook geen peil op te trekken.
    Geniet van je mooie wolk waar je op zweeft! Deze wordt alleen maar mooier en mooier!

Liefs dot

Share This Page