wat super om te zien daar kan je echt niet omheen...........gefeliciteerd. Hier nog niet ongi alleen wel veel buikpijn en mijn borsten doen ook zeer en snel moe.....ik weet nhet niet. Heb voor zekerheid tampons gekocht....had ik met spiraal niet nodig namelijk
Net een test gedaan maar negatief! Had dan nu wel positief moeten testen! Helaas pindakaas! Had net wel een blikje redbull op maar denk niet dat dat nu nog uit moet maken!
Norge het best kan je testen met ochtend urine... Dan is hcg waarde het hoogst omdat je urine meer verzadigd is dan. En elke dag langer overtijd verdubbelt je hcg waarde. Heb nog ff geduld en test morgen ochtend nogmaals.
Hoi ladies, bedankt! Zweef hier nog helemaal weg. Mag toch wel bij jullie blijven hè? Hihi, wil hier niet weg! Norge, volgens je banner zou je over twee dagen kunnen testen, als je ei maar een dag of twee kater is geweest, test je te vroeg. Over een paar dagen, misschien zondag ofZo maar weer even testen? Zou zo leuk zijn! Zwanger, waar zit jij nu in je cyclus dan? Ik heb van de week ook tampons en inlegkruisjes gehaald hahaha, maar die heb ik voorlopig dunner nodig. Dotje, waar sta jij nu? Nou, idd lekker leven hier en op het forum. Gezellig. Vandaag al wat mensen verteld hoor, ben er te vol van, ik kan me niet inhouden.... Tot snel weer!
@ninoos Ja wist ik het maar, zoals verteld 4 oktober mijn spiraal verwijderd en mijn lijf heeft mij aanrdig voor de gek. Veel signalen die ik bij mijn eerste zwangerschap ook heb. Laatste dagen veel moe en pijn onderbuik en gevoelige borsten (dit is erger geweest) Voor de spiraal had ik een cycles van 30 dagen gemiddeld. Ligt eraan hoe ik mij voel morgen anders doe ik een test, dit om het een en ander uit te sluiten. Geniet en hoop voor je een fijne zwangerschap? Eerste??
Ninoos en of je mag blijven!!! Wil natuurlijk alles volgen hoor van je!!! Bij mn eerste heb ik t ook vrij snel verteld aan onze beste vrienden. En ook m'n collega, we hadden n stressvolle baan toen en moest echt m stapje terug doen ivm zware vermoeidheid. Heerlijk toch om je geluk te delen? Waar ik nu sta? Gèèn idee... :-s Aan m'n temp veranderd helemaal niets nog, maar goed hou t pas een week bij. Wel razen er weer hormonen door m'n lijf, zit ineens onder de pukkeltjes, migraine komt weer voorbij en m'n borsten gaan anders aanvoelen. We'll see. We klussen er maar lekker op los hahaha Natuurlijk wil ik graag een positieve test, maar een keer echt ongesteld worden geeft me weer t gevoel dat alles 'normaal' werkt. Tot op heden heb ik nog steeds om de paar dagen slijmverlies wat zo anders is dan normaal. Zwanger: spannend! Laat je t ons snel weten? Nou ben al weer vroeg wakker vandaag, ik ga zo m'n kleine meid eten geven en daarna nog ff opruimen en kleine boodschappen doen, om 10 uur staat de eerste visite voor de deur. Loop de hele tijd te malen, heb ik wel genoeg in huis, alles op orde, voldoende taart? Gister was in ieder geval geslaagd! Ze kneedde de taart helemaal fijn en zat van oor tot oor onder... Heerlijk!!!
Whaa Ninoos wat een goed nieuws!!! Gefeliciteerd!!! Ook echt een knaltest, heerlijk! Norge, hoop dat jij nog posi test, je hebt toch nog niet op of na je nod getest? Wij moeten alweer een beetje om de dag aan de klus. Maar we zijn beiden zo druk dat ik denk dat het deze maand niet veel uit zal halen. Ik ben er ook iets minder mee bezig door de drukte. Maar nu ik het bericht van Ninoos gelezen heb gaat het wel weer enorm kriebelen
vanmorgen weer vroeg wakker....ik dacht zal ik dan toch een test doen om het uit te sluiten of zal ik wachten omdat ik gisteravond pijn in mijn buik had. Mijn man nog diep in slaap, maar na een uurtje kroop hij lekker tegen mij aan en toen hij een beetje wakker was vroeg ik hem om de test te doen om het zekere voor zekere uit te sluiten. Ja dat vond hij een goed idee zodat we wisten waar we aan toe waren... vanmorgen was mijn test zo..... zie foto of bijlage Wij waren helemaal verrast maar ontzettend blij. Wat mij wel zorgen om maak ik het ongesteldheidsgevoel en krampen in onderbuik. maandag even contact opnemen met huisarts
Morgen ga ik nogmaals een test doen met indicatie van aantal weken zwangerschap, wij hebben geen idee.........wat denken jullie?? op een roze wolk.....
Zwanger, van harte gefeliciteerd!!!! Wat goed! Volgens mij hoef je je geen zorgen over die krampen te maken, je baarmoeder is zich gewoon aan het aanpassen aan de nieuwe situatie. Ik voel ook van alles, het blijft natuurlijk spannend. Maar wat gaaf jho! Geniet van j roze wolk! Dit kindje wordt onze derde. Ik heb al een jonge van 7 en een meid van bijna 5. Echt een cadeautje, voelt zo wonderlijk dat ik nog een keer mag, zo kostbaar. Geen woorden voor! Jel, succes met klussen. Ook al ben je nog zo druk, jullie moeten ook een beetje ontspannen, en jullie liggen toch naast elkaar hahaha veel plezier! Dotje, heb je een leuke dag vandaag gehad? Nu wel moe zeker! Ik ben nu erg moe, drukke dag gehad. Beetje onrustig in mijn buik. Lekker in bedje nu dus, ff Chileen met mijn dikke billen hahah. Iemand trouwens nog een mening over wanneer je het de kinderen moet/kan vertellen?
Wij waren ook helemaal onder de indruk en ik ben er echt ingestapt om uit te sluiten dat ik niet zwanger zou zijn. Helemaal direct zo na verwijderen spiraal....... Jou kinderen zijn al wat ouder dus je kan ook heel goed uitleggen wat er aan de hand is en afspraken met de kinderen maken. Ik zou nog wel even wachten, maar wanneer ga je het jou naaste familie en vrienden vertellen? Ik zou het de kinderen net daarvoor vertellen en daarbij ook de risico's van prille begin....als het dan misgaat of anders verloopt kunnen daar de kinderen ook weer op reageren en daarmee omgaan. Ze merken aan hun moeder dat het anders is. Eerljk zijn kom je het verste mee zeg ik altijd. Geniet er lekker van! @ ninoos Zo ook lekker op bed, mijn onderbuik is toch wel heel erg aan het krampen......het voelt niet fijn. Dit herken ik niet van mijn eerste zwangerschap, maar ze zeggen ook geen één is hetzelfde. Rustig even afwachten. slaaplekker iedereen.
Yeahhh Zwanger jij ook gefeliciterd!!!! Wat een ontzettend leuk nieuws zeg!!! Buikkrampen hoort er helemaal bij hoor, weet nog dat ik bij Esmee lang met een warme kruik op m'n buik gezeten heb. Je baarmoeder gaat zich nu helemaal settelen voor de komende 8 maanden. Ben idd versleten na een erg lange dag! Wat een drukte, maar was enorm gezellig en ze is zo verwend! Slaap lekker allemaal en Ninoos en Zwanger: drijf lekker weg op die roze/blauwe wolk
hej hej, ik ben hier lang niet geweest, maar kan het nu toch niet laten om hier even twee dames te feliciteren!! Ninoos en zwanger, gefeliciteerd! Zwanger, aan de streep te zien, zeg ik dat je ongeveer op 5 weken zit, maar das slechts een indicatie! En die krampen, ja, bij mijn weten ook niet meer dan normaal! 2 keer flink last van gehad ook.. En Ninoos, super test zeg! Geniet er maar van! x
dankjewel allemaal vanmorgen nu een clearbleu met indicatie, deze zegt 1 á 2 weken na bevruchting, dat zou betekenen 3á4 weken zwanger...... helemaal spannend ik hoop voor iedereen ook snel een positieve test in handen heeft. Ik blijf meelezen.
Ehm, Norge...je vroeg me me wel even te melden als ik zwanger zou zijn... NOu, Hier ben ik Heeeeeel voorzichtig!
Wowwwwww! Wat goed meid! Wanneer heb je het ontdekt! Zo gefeliciteerd!!! Ik ben zo blij! Ik krijg hierdoor ook weer hoop! Betekent dit dat je weer bij ons terugkomt? Heb je een foto van je test? Ik ben vanmorgen ongi geworden! Ik ben er weer helemaal chagrijnig door!! Ik baal zo erg!